Životopis
- Identifikace osoby
- Mgr. Anna Matušková, PhD.; narozena 19. 06. 1978, Frýdlant v Čechách.
- Pracoviště
- Katedra politologie, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita.
- Funkce na pracovišti
- odborná asistentka
- Vzdělání a akademická kvalifikace
- Absolventka doktorského programu obor politologie na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity 2010: Absolvování oboru politologie na Fakultě sociálních studií Masarykovy university; titul - Mgr. 2005: absolvování oboru politologie – mediální studia na Fakultě sociálních studií Masarykovy university; titul – Bc. 2003:
- Přehled zaměstnání
- od 2008 – asistentka na Katedře politologie Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity; v letech 1997-1999 redaktorka v Lidových Novinách.
- Pedagogická činnost
- politický marketing se se zaměřením na vývoj volebních kampaní, volební strategie; americké prezidentské kampaně
- Vědeckovýzkumná činnost
- politický marketing se se zaměřením na vývoj volebních kampaní, volební strategie; americké prezidentské kampaně
- Akademické stáže
- září 2007 – červen 2008 : Kolumbijská univerzita, New York, USA, Fulbrightovo stipendium
- Universitní aktivity
- spoluorganizátorka konference „Political Communication in the CEE – Emergence of the Discipline, Current State and the Future“ Brno, červen 2007.
- Mimouniversitní aktivity
- přednášky, workshopy pro International Republican Institute (IRI), Asociaci pro Evropské hodnoty, CEVRO institut a další organizace
- Vybrané publikace
- MATUŠKOVÁ, Anna a Alexander BRAUN. 7.2 Czech Republic: Social Democrats strike back. In Political Marketing. Principles and Applications. 1. vyd. London and New York: Routledge, 2009, s. 181-183. Textbook. ISBN 0-415-43129-8. info
- MATUŠKOVÁ, Anna a Marzena CICHOSZ. Polsko: Negativní reklama na vzestupu. In BRADOVÁ, Eva. Negativní kampaně a volební reklama ve volbách. Olomouc: Periplum, 2008, s. 58-85, 27 s. Edice Studie a analýzy, svazek 8. ISBN 978-80-86624-44-0. info
- MATUŠKOVÁ, Anna. Poland. The Victory of "Social Oriented" over "Liberal Oriented" Poland. In ŠARADÍN, Pavel a Eva BRADOVÁ. Visegrad votes. Parliamentary Elections 2005 - 2006. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, 2007, s. 59-88, 29 s. verze 1. ISBN 978-80-244-1625-0. info
- MATUŠKOVÁ, Anna. Politický marketing a české politické strany. In DANČÁK, Břetislav a Vít HLOUŠEK. Parlamentní volby 2006 a česká politika. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, IIPS, 2006, s. 203-212, 13 s. Ediční řada Sborníky. ISBN 80-210-4161-7. info
- MATUŠKOVÁ, Anna. Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky. In FOLTÝN, Tomáš, Dalibor ČALOUD, Vlastimil HAVLÍK a Anna MATUŠKOVÁ. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006. 1. vyd. Brno: CDK, 2006, s. 26-41. Ediční řada ISPO FSS MU. ISBN 80-7325-108-6. info
- ČALOUD, Dalibor a Anna MATUŠKOVÁ. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006. In ČALOUD, Dalibor, Tomáš FOLTÝN, Vlastimil HAVLÍK a Anna MATUŠKOVÁ. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006. Brno: CDK, 2006, s. 164-170. Ediční řada ISPO FSS MU. ISBN 80-7325-108-6. info
19. 2. 2010
Životopis: Mgr. Anna Shavit, Ph.D. (učo 44416), verze: čeština(3), změněno: 19. 2. 2010 14:34, A. Shavit
Další varianta: angličtina(2)