last modified 23/10/2009 15:11 new
Administrativa (doklady, platby atd.)
Zuzana Bárdyová
16/1/2009 18:33new
problém s platbou
dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, že čo mám robiť, keď mám problém s platbou cez banku,
keďže platím zo Slovenska. Napriek tomu, že som zadala presne údaje, ktoré mi
boli poslané pri objednaní platby, mi bolo povedané, že taká banka neexistuje a
zadávam zlé údaje, tak sa mi peniaze nedali vôbec poslať na účet. Mohli by ste
mi poradiť ako to mám teda vyplatiť? ĎAKUJEM :)
16/1/2009 23:32new

Dobrý den,

veškeré informace potřebné k realizaci platby ze zahraničí naleznete na
http://is.muni.cz/obchod/platba_ze_zahranici.pl. Pokud Vám Vaše banka tvrdí, že
účet neexistuje, chyba je na straně Vaší banky, nikoliv na straně Masarykovy
univerzity.

Při platbě nezapomeňte uvést svůj individuální variabilní symbol.

Máte-li s platbou potíže, můžete objednávku zrušit, objednat platbu znovu a
zaplatit pomocí platební karty. Tento způsob je nejrychlejší a nejvýhodnější.