Administrativa (doklady, platby atd.) - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2009 - Discussion forum
problem s plabou
dobry den.zalozila som si prihlasku a do kolonky sposob platby som si dala platbu kartou.
nakolko mi to stale nejde zaplatit a moju platbu to stale odmieta chcem to
zrisit a platit postovou poukazkou. objednavku som zrusila ale zmenu sposobu
platby neviem zmenit. mohli by ste mi pomoct? dakujem
Ahoj.
Pokud ti e-přihláška u placených oborů neukazuje něco jako „Objednáno v
Obchodním centru“ a vidíš odkaz „Zaplatit přihlášky“, klikni na něj a dále
pokračuj jako minule s tím, že zvolíš platbu bankovním převodem.
Pak ti dojde mail s číslem účtu a variabilním symbolem, který vyplníš do příkazu
k úhradě v bance nebo internet bankingu.
úplnost ještě toto: http://is.muni.cz/obchod/platba_ze_zahranici.pl
Operace nebyla provedena úspěšně.
Declined in AC, Declined
není oznámena příčina? Včera jsem poslal dotaz na obchod@muni.cz, na který mi
stále nebylo odpovězeno. Tak to zkouším zde.
Rád bych věděl, zda-li také není důležité uvést správnou adresu, na kterou je
karta registrovaná (v mém případě Velká Británie), případně další údaje
související s kartou jako například číslo vydání (tzv. issue number). Nejde mi
do hlavy, proč platba neproběhne. Peníze na účtu, údaje správně zadané a ono
nic.
Paypal by býval určitě praktičtější pro platby ze zahraničí, i když asi méně
finančně výhodný pro MU.
Ahoj.
Kód Declined in AC znamená, že platba nebyla autorizována v autorizačním centru
bez udání důvodu.
Myslím, že proto, že karta nemá aktivované platby na internetu, příp. proto,
že banka nedovoluje poslat peníze do zahraničí. Anebo že ta karta není tvoje :)
(poblíž podpisového proužku), datum expirace (někdy i vydání) a pokud je to
vyžadováno, i jméno a adresu držitele karty.
nějak). Kdo tu kartu vydal? A u jaké banky?
"Myslím, že proto, že karta nemá aktivované platby na internetu, příp. proto,
že banka nedovoluje poslat peníze do zahraničí. Anebo že ta karta není tvoje :)"
Tuto kartu na internetu pouzivam bezne uz vice nez rok a po tu dobu se
nevyskytly zadne problemy. V UK, pokud me pamet neklame, jsou platebni karty pri
vydani automaticky otevrene pro placeni pres internet, zadne virtualni srandy a
la KB jsem nezaznamenal. V soucasnosti pobyvam ve Francii a s anglickou kartou
platim bez problemu vsude, takze 2. eventualita je pase. A karta je moje, je na
ni dokonce i moje jmeno!
Primo na strance pay.muzo.com po me chteji jen cislo karty, datum vyprseni a
bezpecnostni cislo.
Jelikoz platim kartou na internetu uz nekolik let, vim, ze v mem pripade karty
Mastro UK po me vsude chteji i cislo vydani karty, nikdy jsem se nesetkal s
jinym postupem. Je ale take pravda, ze jsem kartou neplatil na zahranicnich
serverech a kdyz, tak jen pres PayPal, takze si nejsem jist kompatibilitou; je
pravda,ze stredoevropske banky byly az donedavna paraniodnejsi nez ty zapadni a
je tudiz mozne, ze.....
(o 20 minut později)
dival jsem se na tebou zminovany standard 3d secure a dospel k mozne pricine
sveho problemu a tim je: kartu dodatecne zaregistrovanou u MasterCard nemam.
Jestli system 3d secure opravdu kontaktuje MasterCard pro zadani "SecureCode",
pak o me a me karte se nic nedozvi a platbu neprovede. Voila.
skutecnosti? Stejne si myslim, ze v tom ma prsty adresa, protoze se zadava
zvlast na strance obchod.muni.cz a oni tam jednotlive promenne urcite nejak
popletli, poprehazovali...(edit: pracovnik "obchodu" mi v emailu sdelil, ze
adresa pri platbe nehraje roli a ze pry moje karta muze byt pro platby na jejich
brane zablokovana - inu maestro neni visa)
podobného, omlouvám se za zmatení.
som sa tam natukat variabilny s. ale ten sa mi tam nezmesti. tak som vybrala
cislo 386 pod ktorym je ucel vzdelavanie. lebo ani koncove cislo var.s. mi
nechce zobrat. moze to tak zostat? alebo ot bude problem?
este raz vdaka
Zahraniční platby sice nejsou můj obor…
Ale jestli se ti do běžných políček nevejde variabilní symbol, zkus ho napsat do
zprávy pro příjemce, poznámky nebo jiného „většího“ políčka spolu se svým
jménem.
poslala, na prihlaska@muni.cz, oni si s tím poradí (že, Jirko? :))
Při potížích s vyplněním příkazu k úhradě, ať již papírového, nebo přes
internetbanking, se prosím obraťte na Vaši banku.
Seznam na Slovensku používaných platebních titulů naleznete například na
http://www.csob.sk/municipality-platobne-tituly.aspx. Domnívám se, že by mělo
být vše v pořádku právě po uvedení platebního titulu 386. V případě jakýchkoliv
pochybností se však obracejte výhradně na Vaši banku.
do kolonky "Specifikace platby".