last modified 23/10/2009 15:11 new
Administrativa (doklady, platby atd.)
Jan Plaček
24/2/2009 16:47new
Problém s platbou
Dobrý den, mám problém se zaplacením přihlášky. Zvolil jsem způsob platby kartou
a dále, již při samotné platbě, jsem vyplnil všechny potřebné údaje z této karty
a následně potvrdil. Jediné co následovalo bylo vymázání políček s údaji, prostě
jako bych stránku refreshnul. Nedostalo se mi žádného výpisu zda-li k transakci
došlo či nikoli. Nicméně v mém profilu stále stojí text: "Přihláška nebyla dosud
zaplacena. Níže se dozvíte, jak zaplatit." Zároveň v obchodním centru stojí u
objednávky: "podáno, nezaplaceno." Domníval jsem se proto, že k transakci
nedošlo a proto jsem se chtěl pokusit provést placení znovu. Bohužel v
podrobnostech o objednávce pod titulkem "Informace ke způsobu provedení platby"
stojí "Platbu kartou provést nelze." Némám tedy možnost se k platbě znovu
dostat. Normálně bych postupoval tedy tak, že bych celou přihlášku s objednávkou
zrušil a založil novou, bohužel mi ale není jasné, zda-li se peníze z mé karty
strhly a potvrzení o vyřízení transakce nějakou dobu trvá(řádově dny) či k ní
vůbec nedošlo.
Jan Kadlec
24/2/2009 17:04new

Předpokládám, že na kartě jsou povoleny transakce přes internet.

V e-bankingu by mělo být něco jako Blokace na kartě nebo Neprovedené platby
(nebo něco podobného), tam by mělo jít ověřit, zda platba odešla nebo ne

Jestli se chcete pokusit o novou platbu, v Obchodním centru by mělo být možné
objednávku zrušit a provést znovu, třeba i jiným způsobem.
24/2/2009 19:34new

Dobrý den,

obě Vaše přihlášky jsou od dnešního dne v pořádku zaplaceny platební kartou.