26/10/2008 21:41new
Administrativa (doklady, platby atd.)
Kristián Šlosár
11/2/2010 22:44new
problem- Úhrada poplatku je již objednána

Dobry den,

Omylom som zrusil svoj ucet v obchodnom centre (prostrednictvom emailu) na
zaplatenie prihlasok. Teraz mi v e-prihlaske vypisuje, ze "Úhrada poplatku je
již objednána v Obchodním centru MU ...". Akym sposobom je mozne prihlasit sa
do obchodneho centra a dokoncit platbu?

Kristian
11/2/2010 23:01new

Dobrý den,

ihned po objednání platby kartou jste měl možnost přejít na platební bránu a
platbu provést. Bližší informace jak postupovat Vám byly také zaslány na e-mail,
který jste uvedl při registraci.

Ke své objednávce byste se měl dostat i prostřednictvím své e-přihlášky,
kliknutím na číslo objednávky u své přihlášky.

Takto specifické problémy řešte, prosím, raději prostřednictvím kontaktního
e-mailu prihlaska@muni.cz, děkujeme.