26/10/2008 21:41new
Administrativa (doklady, platby atd.)
Martina Přikrylová
15/2/2010 20:42new
platba složenkou
Dobrý večer, při platbě složenkou mám jako specifický symbol zadat číslo
přihlášky? Děkuji za odpověď.
15/2/2010 20:44new

Dobrý večer,

specifický symbol není třeba uvádět, důležité je především uvedení správného
čísla účtu MU a Vašeho individuálního variabilního symbolu.
Petr Bartoň
17/2/2010 15:10new
Otázka na platbu...
Dobrý den. Nebude problém, když jsem zaplatil poplatek dříve, než byla má
přihláška přijata? Převedl jsem peníze v ten samý den, co jsem přihlášku
založil.
Je to pár dní a penízky by už měly být u Vás, ale zatím mám pořád v e-přihlášce
"nezaplaceno" ...děkuji
17/2/2010 15:27new

Dobrý deň,

v tomto problém rozhodne nie je.
Platbu ste si objednali k 15. 2. 2010, pričom dnes je len 17. 2. 2010. Pri
bankových prevodoch prosíme o strpenie, prijatie a zaevidovanie poplatku môže
trvať až 14 dní.

Vaša prihláška je však od dnešného dňa v poriadku zaplatená. Táto informácia sa
onedlho objaví aj vo Vašej e-prihláške.
Petr Bartoň
17/2/2010 17:08new
...děkuju mnohokrát :)
Lucie Slaninová
22/2/2010 06:52new
Dobrý den. Přihlášku jsem zaplatila už minulé pondělí, ale zde mám stále
napsané, že jsem nezaplatila. Tento týden je poslední. Tak bych ráda věděl,
jstli mi potvrzení přijde tento týden. A když nepřijde, tak co mám dělat?
Děkuji, na shledanou.
22/2/2010 07:16new

Dobrý deň,

ako som uviedla vyššie, zaevidovanie poplatku môže trvať až 14 dní. Pokiaľ ste
pri platbe uviedli všetky náležitosti a správny VS, problém by sa nemal
vyskytnúť.
Ak ale máte obavy, zašlite doklad o zaplatení s detailami platby na
prihlaska@muni.cz.
Petr Bartoň
17/2/2010 15:25new
NSZ
Dobrý den. NSZ jsem ještě neabsolvoval. Chci se zeptat, jestli si mám v
e-přihlášce už teď zatrhnout "prominutí příjmacích zkoušek"? SCIO jsem již
požádal, aby Vám můj výsledek poslalo - to bude ale po termínu dodání přihlášek.
Mám to tedy zatrhnout nyní, nebo až po absolvování (což bude až po 28.2.)?
17/2/2010 15:33new

Dobrý deň,

ohľadom žiadosti o odpustenie konania prijímacích skúšok na základe dosiahnutia
požadovaného percentilu v testoch OSP od spol. Scio, si porsím prečítajte túto
informáciu:
http://is.muni.cz/prihlaska/diskusni_forum_tsp.pl?guz=10773739;jn=v
"Uchazeči, kteří žádají o prominutí přijímací zkoušky na ESF na základě svého
výsledku v testu OSP společnosti Scio, musí tento svůj výsledek doložit zasláním
ověřené kopie certifikátu vydaného společností Scio. Zaslání žádosti bez
certifikátu bohužel není dostačující."

Pokiaľ si nie ste istý, či budete žiadať o odpustenie,nemusíte uvedenú kolónku
označovať. Žiadosť sa dá podať až do 20. 5. 2010.
Viktor Hanák
23/2/2010 11:28new
Dobrý den, jak by prosím měla žádost o prominutí přijímací zkoušky na základě
dostatečného percentilu v OSP (NSZ) vypadat? Existuje nějaký formulář?
Děkuji za odpověď.
23/2/2010 21:29new

Dobrý den,

podoba žádosti na ESF je na Vás. Důležité je především uvést oč žádáte a Vaši
žádost patřičně doložit (ESF požaduje ověřenou kopii certifikátu spol. Scio).
Žádost formulujte stručně, jasně a slušně.
Jan Churý
18/2/2010 14:35new
Adresa na zaslání složenky

Zdravím,

Podal jsem si příhlášky na FF MU a rád bych je zaplatil složenkou. Jen mi vrtá
hlavou, jakou adresu mám napsat do kolonky "majitel účtu." Jestli adresu MU
(Žerotínovo náměstí...) nebo adresu FF (Arne Nováka...).

Děkuji za odpověď.
18/2/2010 14:37new

Dobrý den,

veškeré informace včetně adres majitele účtu Vám byly sděleny již při provedení
objednávky platby. Majitelem účtu je samozřejmě MU, nikoliv fakulta.
Jan Churý
18/2/2010 17:17new
Děkuji a ještě jedna maličkost. Konstantní symbol pro složenku je pro vaši
univerzitu 379? Tahle informace mi bohužel při provedení objednávky sdělena
nebyla a nebo jsem ji možná přehlédl :-)
18/2/2010 17:28new

Dobrý deň,

kolónku pre konštantný symbol vypĺňať nemusíte.
Štefan Repček
18/2/2010 16:46new
platba

Dobrý deň
chcem sa spýtať prečo mi píše
v mojej prihláške, že je ešte nezplatená

keď v mojich objednávkach stojí, že prihláška bola zaplatená

Pýtam sa kvoli tomu aby som vedel či je všetko v poriadku
18/2/2010 17:11new

Dobrý deň,

Vaša prihláška je práve od dnešného dňa v poriadku zaplatená. Táto informácia sa
čoskoro objaví aj vo Vašej e-prihláške.
Všetko je teda v poriadku.
Kateřina Klabazňová
18/2/2010 17:43new
platba přihlášky
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat kde najdu číslo účtu nebo kam poplatek poslat, hledala
jsem to ale nenašla a v nákupním košíku se mi to také neukázalo. Děkuji za
odpověď.
18/2/2010 18:03new

Dobrý deň,

najprv si musíte platbu prihlášky objednať. Vo Vašej prihláške kliknite na
"Zaplatit přihlášky". Na výber máte možnosť platby platobnou kartou alebo
bankovým prevodom. Po dokončení objednávky platby prostredníctvom bankového
prevodu sa dozviete všetky informácie potrebné pre vykonanie platby, vrátane
sumy, čísla účtu a Vášho individuálneho variabilného symbolu, ktorý musíte pri
platbe uviesť.
Martina Dobosiová
18/2/2010 17:44new
Platba složenkou
Dobrý den, kde si můžu zvolit jako typ platby platbu složenkou? V objednávce je
totiž možnost pouze platby kartou nebo bankovním převodem.
18/2/2010 18:01new

Dobrý deň,

pokiaľ chcete platiť poštovou poukážkou, pri objednávke zvoľte platbu bankovým
prevodom. Po dokončení objednávky platby prostredníctvom bankového prevodu sa
dozviete všetky informácie potrebné pre vykonanie platby, vrátane sumy, čísla
účtu a Vášho individuálneho variabilného symbolu, ktorý musíte pri platbe
uviesť.
Martina Boledovičová
18/2/2010 18:29new
Platba
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, či je možné zaplatiť administratývny poplatok 400 Kč
prostredníctvom internetového bankovníctva aj zo Slovenskej republiky.Ak áno
zaujímalo by ma, ktorý vami ponúkaný spôsob platby(bankový prevod alebo platba
kartou)tomu zodpovedá. Chcela by som tiež vedieť, ako zistím svoj variabilný
symbol(prípadne aj špecifický symbol ak by bol treba).
Za odpovede vopred ďakujem.
S pozdravom Martina
18/2/2010 18:35new

Dobrý deň,

platbu za prihlášku môžete vykonať bankovým prevodom, platobnou kartou online,
poštovou poukážkou (typ A, z ČR) alebo aj vkladom na pobočke KB.

Postup je vždy rovnaký. Najprv si musíte platbu prihlášky objednať. Vo Vašej
prihláške kliknite na "Zaplatit přihlášky". Na výber máte možnosť platby
platobnou kartou alebo bankovým prevodom. Po dokončení objednávky platby
prostredníctvom bankového prevodu sa dozviete všetky informácie potrebné pre
vykonanie platby, vrátane sumy, čísla účtu a Vášho individuálneho variabilného
symbolu, ktorý musíte pri platbe uviesť.

Nakoľko budete zrejme administratívny poplatok uhrádzať zo zahraničia,
preštudujte si, prosím, starostlivo pokyny k platbe uvedené na
http://is.muni.cz/prihlaska/faq.pl a prípadne tiež
http://is.muni.cz/obchod/platba_ze_zahranici.pl

Ak máte možnosť zaplatiť online, platobnou kartou, urobte tak prosím. Pri platbe
platobnou kartou sa Vám neúčtujú žiadne dodatočné poplatky, ako tomu je pri
bankovom prevode do zahraničia.
Vanda Lohajová
18/2/2010 19:46new
platba
Dobry den, som zo Slovenska a dnes som zaplatila polatok prostrednictvom
bankoveho prevodu mam ale obavy ci som vsetko dobre vyplnila kedze mail o
potvrdeni obejdnavky v ktorom bola aj dolozka o platbe zo zahranicia som si
precitala az potom.Je mozne ze platbu neprijme ak som nevyplnila adresu prijemcu
ani banky??Kody aj symboly boli vyplnene spravne len neviem ci to staci..Myslim
ze to nepatrilo medzi povinne udaje.Ako mam postupovat dalej? Vopred dakujem!
V.Lohajová
18/2/2010 19:51new

Dobrý deň,

pokiaľ ste správne zadali účet príjemcu, variabilný symbol, platobný titul (OUR)
a sumu, problém by sa nemal vyskytnúť.
Prijatie a zaevidovanie poplatku môže trvať až 14 dní. Stav môžete kontrolovať
aj vo Vašej e-prihláške. V prípade, ak by to trvalo dlhšie, vyžadujeme zaslanie
dokladu o zaplatení na e-mail prihlaska@muni.cz, kvôli dohľadaniu platby.
Prosíme teda o trpezlivosť.
Veronika Bendželová
last modified 18/2/2010 20:00 new
platba kartou-overenie
dobry vecer,
zaplatila som svoje prihlasky platobnou kartou,platba vraj prebehla uspesne.ako
vsak mozem zistit ci naozaj resp. aku mam zaruku ze moja platba bola vykonana a
nasledne to dokazat?co ked sa moje peniaze nedostanu na vas ucet?a ja nemam
ziadne potvrdenie o platbe?neda sa vytlacit nejaka fakturacia alebo nieco
podobne?vopred dakujem za odpoved.
18/2/2010 20:07new

Dobrý deň,

všetky tri Vaše prihlášky sú od dnešného večera v poriadku zaplatené, nemusíte
mať obavy. Tento stav uvidíte aj sama vo Vašej e-prihláške,
Michaela Dehnerová
18/2/2010 21:47new
Platba
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat,jaké je číslo účtu, kam mám poslat
peníze.Číslo, které jsem si opsala, když jsem založila přihlášku, na to to nejde
odeslat, požadují po mě 9 čísel a já jich tam mám jen 8.Děkuji za radu
18/2/2010 22:02new

Dobrý deň,

číslo účtu MU je skutočne 8 miestne.
Michaela Dehnerová
19/2/2010 17:41new
Děkuji, tak zkusím to znovu.Doufám, že to tedy půjde.
Boris Pavlus
19/2/2010 15:17new
Doplatok
Dobrý deň,
chcem sa opýtať o akú čiastku mám navýšiť sumu 112,50Kč aby bola moja prihláška
akceptovaná. O túto sumu mi bola pôvodná platba 800Kč znížená. Platím bankovým
prevodom v režime AHS zo SR.
Ďakujem
Boris Pavlus
19/2/2010 15:37new

Dobrý den,

veškeré potřebné informace naleznete na http://is.muni.cz/prihlaska/faq/, stejně
jako např. v části tohoto diskusního fóra "Oficiální sdělení".
Dávid Bujnovský
19/2/2010 17:43new
Režim platby OUR

Dobrý deň,

zaplatil som za prihlášky zo Slovenska bankovým prevodom, ale v banke som sa
dozvedel že Európska únia vydala vyhlášku v ktorej sa ruší spôsob platby OUR, a
všetky poplatky spojené s prevodom sa zo zákona musia platiť pol na pol
odosielateľ/prijímateľ t.j. zo žiadnej banky na Slovensku sa nedá uskutočniť
bankový prevod spôsobom OUR. Pre istotu som teda danú čiastku navýšil o 200 Kč a
chcel by som vedieť či to bude stačiť pretože mne banka z účtu za túto platbu
stiahla 18 eur a v prípade pol na pol by teda 200 Kč nebolo dosť na pokrytie
poplatkov. Ďalej by som sa chcel opýtať, ak peniaze prídu na účet Komerčnej
banky v Pondelok 22.2. stihne škola zaevidovať zaplatenie prihlášky do 28.2. ?
Ak nie, je možnosť spraviť novú objednávku, rovnakú, zaplatiť ju kartou, zrušiť
starú objednávku ktorá bola zaplatená ale ešte nie je zaevidovaná ako zaplatená
? Dostanem peniaze ktoré som poslal bankovým prevodom späť?

Vopred ďakujem za odpovede.
19/2/2010 17:50new

Dobrý den,

veškeré informace k potížím s platbou ze zahraničí jsou uvedeny na
http://is.muni.cz/prihlaska/faq/, nebo přímo v oddílu diskusního fóra "Oficiální
sdělení". Navýšení platby, které jste provedl, by tedy mělo být více než
dostačující.

Zaevidování poplatku, pokud jste v pořádku uvedl číslo účtu a Váš individuální
variabilní symbol, netrvá dlouho. Déle obvykle trvá samotný převod, zvláště pak,
je-li realizován mimo ČR. Důležité je však především zaplacení do 28. 2. 2010.
Pokud platba na účet MU dorazí do několika dní po tomto datu, stále to ještě
nevadí.

Pokud jste ještě neprovedl úhradu, můžete samozřejmě objednávku zrušit a
objednat si platbu platební kartou. Pokud jste však již zaplatil, objednávku
zrušit nesmíte.
Maroš Podstavek
25/2/2010 21:24new
ja by som len rád doplnil moju "skúsenosť" s OUR platbou - z mne dostupných
informácii (treba chápať ako infolinka mojej banky, ak tá klame, tak potom tri
milióny Slovákov sú denne uvádzané do omylu :)) som zistil, že platba formou OUR
stále funguje pre štáty, kde sa neplatí eurami - čiže aj v ČR - a v rámci
eurozóny to funguje tak, ako spomínal 'pán Bujnovský', t.j. pol na pol príjemca
a príkazca. Čiže keď platí niekto zo SR zo slovenského účtu, malo by to fungovať
bez komplikácii.
+prajem pekný deň/večer (& ak ma niekto opraví, budem naozaj vďačný.. ;))