Jana Frödová
31/1/2010 16:40new
platba b.ú.
Dobrý den,
mám dostaz ohledně platby přes b.ú., podávám si 2 přihlášky, ale když je chci
zaplatit tak se mi z těch dvou stane jedna (dohromady částka, symboly, apod.),
jenže následně píšete, že mám-li více objednávek, musím každou uhradit zvlášť,
protože každá má jiný var. symbol. Můj dotaz tedy spočívá v tom, jak mám
zaplatit každou přihlášku zvlášť? Jestli mám v sekci "Obsah Vašeho nákupního
košíku" jednu z přihlášek zrušit a pokračovat v objednávce první a následně se
vrátit k té zrušené?
Děkuji za odpověď.
31/1/2010 18:10new

Dobrý den,

ano, pokud máte více objednávek, musíte každou objednávku uhradit pod jejím
variabilním symbolem. V rámci jedné objednávky však můžete uhradit libovolný
počet přihlášek, nemějte tedy obavy a objednejte si jednu platbu za všechny
přihlášky, které chcete podat.
Martina Lavičková
1/2/2010 12:31new
Dobrý den,
vyřídila jsem 28. 1. na poště platbu přihlášky a poslala požadované přílohy. 30.
1. mi došlo mailem upozornění, že jsem tak ještě neučinila. Splnila jsem vše...?
Děkuji.
1/2/2010 13:09new

Dobrý den,

toto upozornění je generováno automaticky 7 dní po objednání platby. Přijetí a
zaevidování platby může však trvat až 14 dní od zaplacení, v závislosti na
použitém způsobu platby. Nemějte tedy obavy, pokud jste při platbě uvedla
správně všechny informace (především číslo účtu a Váš individuální variabilní
symbol), brzy bude přijetí platby potvrzeno ve Vaší e-přihlášce.
Veronika Látková
20/2/2010 14:15new

Dobrý deň, tiež mám problém s platením dvoch prihlášok prostredníctvom jednej
objednávky. Peniaze na jeden obor prilšli bezproblémovo 5.2.2010, no druhý obor
ostáva stále nezaplatený.

Tento problém som už opisovala v maili zaslanom 14.2.2010 na adresu
prihlaska@muni.cz, no zatiaľ mi nikto neodpísal a v prihláške mi pri jednom
obore stále svieti rámik s varovaním, že mám daný obor zaplatiť do 28.2. Do
správy som priložila scan potvrdenia o zaplatení aj skopírovala číslo objednávky
a potrebné údaje o nej.

Mohli by ste mi, prosím, napísať ako danú situáciu vyriešiť, pripádne na koho by
som sa ešte mala obrátiť?

Vopred ďakujem
20/2/2010 15:46new

Dobrý den,

Váš e-mail byl zodpovězen ještě týž den, ve 22:37, a obsahoval veškeré informace
potřebné k vyřešení nastalé situace.
Veronika Látková
last modified 20/2/2010 17:03 new
Prepáčte, ale žiadny mail mi neprišiel. Bolo by možné poslať mi ho ešte raz? (na
mail, z ktorého som Vám predtým písala: bast@inmail.sk)
20/2/2010 21:18new

Dobrý deň,

email som Vám pred pár minútami odoslala. Snáď Vám tentoraz príde v poriadku.
Veronika Látková
21/2/2010 11:21new
Dobrý deň. Ďakujem za ochotu, mail už prišiel.
Veronika Látková
22/2/2010 12:00new
Dnes som sa bola o danom probléme so zaplatením mojich prihlášok informovať v
banke. Moje zistenia Vám zasielam v maili. Jedná sa o platenie cez OUR, ktoré
banka síce podporuje, ale vrámci EU vyšli akési nariadenia, ktoré ho zamietajú.
22/2/2010 12:35new

Právě proto je dobré číst "Časté dotazy", viz http://is.muni.cz/prihlaska/faq/.

(Váš e-mail dorazil v pořádku.)