Symbolické myšlení - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2010 - Discussion forum
Vít Pejchal,
TSP 2009 var. 10 př. 27
Dobrý den.Nemohu si pomoci, ale v tomto příkladě jsou 2 možná řešení (za b) i za e)). Dal
jsem odpověď e), ale po vyhodnocení vyšlo, že je to špatně. Přitom se při obou
intervalech figurka dotkne stejného počtu polí, tzn. nasbírá stejný počet bodů.
Ze zadání jsem nepochopil nějaký bodový rozdíl ve volbě intervalů. Děkuji za
odpověď, Pejchal.
Dobrý deň,
máte na myslai číslovanie z interaktívnej verzie?
V papierovej verzii príkladu s intervalmi a figúrkou zodpovedá príklad č. 26.
Pri riešení musíte myslieť na to, že ide o interval, tzn. sa opakuje.
Figúrka sa teda hýbe 2112 - 2112 - až do konca "hracej plochy"
Jedine pri tomto intervale figúrka nazbiera najvyšší počet bodov (body sa
počítajú za polia a v tej hodnote, aká je na nich uvedená, nie paušálne za každý
skok).
Pri intervale e) figúrka vynechá predposledné, dvojbodové políčko.
U možnosti e) se figurka nedotkne políčka se dvěma tečkama...
2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | ---interval
1 | 5 | 0 | 6 | 3 | 0 | 0 | 4 | ---počty tečekkdežto u b) nasbírá všechny tečky ;)