TSP obecně - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2013 - Discussion forum
Rozdíl ve výsledcích
kompresor- Rozdíl ve výsledcích
Dobrý den, ráda bych se zeptala na TSP z minulého roku, konkretně, co se týká oboru Teorie interaktivních médií (FF). V oficiální tabulce výsledků je uvedeno, že bylo přijato 151 uchazečů a poslední přijatý měl precentil 49,25. Já dělala TSP také minulý rok a ve staré přihlášce mám uvedeno, že bylo přijato 133 uchazečů a poslední přijatý měl percentil 55,17. Jaký údaj je tedy ten konečný a správný? Předem děkuji za odpověď.
11. 5. 2013 18:14.34, , učo- Re: Rozdíl ve výsledcích
Dobrý deň, môžete, prosím, linkovať konkrétne dokumenty, aby som mohla adresne reagovať?
11. 5. 2013 18:21.22, Mgr. Zuzana Uhlárová (StudO RMU), učo 238351- Re: Rozdíl ve výsledcích
http://is.muni.cz/do/rect/metodika/stud/prijriz/zpravy/podminky/28814722/Prijimaci_rizeni_FF-BcMgr_-_zprava-podminky.doc Zde je uvedeno, že bylo přijato 151 uchazečů a poslední přijatý měl 49,25 percentil. Ten druhý údaj (133 uchazečů a poslední přijatý - percentil 55,17) je přímo napsaný v mojí přihlášce z minulého roku.
11. 5. 2013 18:25.20, , učo
V tej prvej štatistike sú zahrnuté aj "pôvodné" dvojodbory FF+FSS, kde sa
uchádzač nedostal na FSS, ale podmienky pre FF splnil, a FF sa rozhodla ho
prijať. To znížilo percentil daného odboru. Vo vašej prihláške ku zmene nedošlo,
pretože Váš percentil nestačil ani na túto posunutú hranicu.
Speciální pedagogika - kombinované studium
Hezký den,chtěla bych se zeptat, jaký byl loni poslední percentil na přijetí? Děkuji Můžu
se ještě zeptat, jestli se letos hlásí více nebo méně uchazečů než loni? Děkuji
Pekný deň,
štatistika viď http://is.muni.cz/do/rect/metodika/stud/prijriz/zpravy/podminky/Tohtoročné počty nie sú k dispozícii.
percentilu orientovat, protože když dívala výsledky z let 2010 a 2011 tak byly
přibližně stejné, ale oproti roku 2012 se percentil podstatně zvýšil oproti
percentilům ze zmiňovaných let.A to z percentilu cca 24 na 42,5 a to u oboru PdF
přírodopis a chemie. Děkuji za odpověď.
Dobrý deň,
tie štatistiky som uviedla práve preto, pre zaujímavosť. Aby ste videli, že sa
práve nedá spoľahnúť na to, čo bolo vlani. Že je to vlastne pomerne nezmyselné.
iných okolnostiach (povinné znižovanie stavu prijatých o cca 10 % pokynom
"zhora"..)
to bylo kolem 57.
percentil
kompresor- percentil
dobry vecer, muzu se zeptat, muj percentil je sice nizky, ale nemel by byt o trosku vyssi nez dosazene body?moc tomu nerozumim:( DEKUJI
11. 5. 2013 19:42.00, , učo- Re: percentil
Dobrý deň, premisa, že počet bodov je vždy nižší, než percentil nie je správna. Dá sa pretipovať napr. aj do mínusu...
11. 5. 2013 19:45.57, Mgr. Zuzana Uhlárová (StudO RMU), učo 238351- Re: percentil
jaj aha...no aj tak dekuji:)...
11. 5. 2013 19:47.45, , učo- Re: percentil
Takže Vaše výsledky sú správne, to som zabudla dopísať.
11. 5. 2013 19:48.35, Mgr. Zuzana Uhlárová (StudO RMU), učo 238351- Re: percentil
Bohuzel...jeste se zeptam, ma smysl vubec psat OT na AJ ped.asistentvi s tak nizkym percentilom?
11. 5. 2013 19:49.51, , učo- Re: percentil
Na PdF sa percentily z TSP a OT sčítavajú. Takže ak by ste excelentne napísali OT....
11. 5. 2013 19:54.10, Mgr. Zuzana Uhlárová (StudO RMU), učo 238351
ped. asistenstvim...mam proste tento rok smolny, ale i tak dekuji za povzbuzeni
TSP - Vysvětlení otázky o podzimu
Tvrzení X: ,,Je podzim.‘‘ Ze které z následujících dvojic tvrzení vyplývá X?
a) Je podzim nebo zima a prší. Jestliže neprší, není podzim.
b) Jestliže není podzim, listí nepadá. Listí padá.
c) Je podzim nebo svítí slunce. Prší.
d) Jestliže nepadá listí, je podzim. Listí padá.
e) Jestliže je podzim, padá listí. Listí padá.
Můžu se zeptat proč je správná odpověď B?
Já a pár přátel si myslíme, že E by mohlo být také správně. - Pokud by nebyl
podzim, tak listí nepadá. Ale přitom listí padá.
Díky za vysvětlení, baví měn otázky tohoto typu :)
Je to jedna z otázek varianty 01 z roku 2013Jestliže padá listí, je podzim. Tedy když listí padá (což padá), je podzim.
"Opačně" jak je popsáno v E, to neplatí.
Díky, ale stejně to tedy nechápu. Jak jste psala druhou větu:
"Jestliže padá listí, je podzim. Tedy když listí padá (což padá), je podzim."
Padá listí = je podzim, nepadá listí = není podzim. Listí ale padá, tak proč
není podzim :-D
Odpovíte si sám. V odpovedi E: To, že listí padá nám nic neříká o tom, jestli
musí být splněn
předpoklad (je podzim). Klasicka implikace.
- Re: TSP - Vysvětlení otázky o podzimu
můžete si třeba vypracovat tabulku pravdivostních hodnot, ze které to bude patrné hned, ale asi zabere nějaký čas, tak já Vám tyto dvě možnosti "přetransplantuji" ještě do jiné podoby: B)Jestliže není podzim, listí nepadá. má stejnou pravdivostní hodnotu jako: "Je podzim nebo listí nepadá." Jelikož však listí padá, jedinou možností, aby tento výrok byl pravdivý je, že je podzim. zatímco E)Jestliže je podzim, padá listí. má stejnou pravdivostní hodnotu jako: "Není podzim nebo listí padá." Listí padá, takže podzim může být, ALE také nemusí. Výrok bude tedy pravdivý bez ohledu na to, zda je podzim, či ne. :)
11. 5. 2013 21:21.16, , učo- Re: TSP - Vysvětlení otázky o podzimu
Díky díky, já si tohoto komentáře všiml až teď :)
11. 5. 2013 21:44.45, , učo- Re: TSP - Vysvětlení otázky o podzimu
snad pomohl :)
11. 5. 2013 21:47.15, , učo
Ad a) Lístie nepadá v inom ročnom období ako "podzim". Teda lístie padá iba na
"podzim". Tým pádom ak lístie padá, musí byť "podzim".
Ad e) Ak je "podzim" lístie padá, neviem však či v ostatných ročných obodobiach
lístie padá alebo nie, može a nemusí, mám jasne dané iba to že na "podzim"
lístie padá. A kedže lístie padá, može byť "podzim" ale nemusí kedže nemáme
jasne dané či
lístie padá/nepadá aj v ostatných ročných obdobiach. Tudiž nie je jednoznažné či
je "podzim".
Pre predstavu
Možnosť A:
Jar Leto Jeseň Zima
Nepadá Nepadá Padá Nepadá
Jar Leto Jeseň Zima
??? ??? Padá ???
- Re: TSP - Vysvětlení otázky o podzimu
To zní také logicky, ale když to vezmu z "programátorské" logiky - IF(je podzim){padá listí} jinak {nepadá listí} Pokud je podmínka splněná - je podzim tak padá listí Pokud splněná není - tak listí nepadá a není podzim Víme ale, že v našem případě listí padá, takže podmínka že je podzim je splněná. Krom toho, i pokud to co říkáte je správný postup, tak by mělo v zadání být věta typu "která z odpovědí je nejblíže k tvrzení X je podzim" Protože očividně jsou tu 2 odpovědi, kdy může být podzim.
11. 5. 2013 21:13.22, , učo- Re: TSP - Vysvětlení otázky o podzimu
"IF(je podzim){padá listí} /////jinak {nepadá listí}"///// toto si si ale iba ty vymyslel to v zadani nie je. Zo zadania nič také nevyplýva.
11. 5. 2013 21:16.46, Stanislav Kriššák, učo 410468- Re: TSP - Vysvětlení otázky o podzimu
Ak nie je Január neodhadzujem sneh. Teda iba tento jediný mesiac v roku sneh odhadzujem. V januári odhadzujem sneh. Ale kludne ho možem odhadzovať aj v decembri či februári, len proste v Januári ho odhadzujem na 100%. Čo som tým chcel povedať matematika je exaktná veda, a ked ma niečo z niečoho vyplývať musíš to vedieť dokázať, a pokial je tvoje tvrdenie vyvrátitelné, teda existuje nejaký, povedzme aj jediný prípad, kedy tvoje tvrdenie neplatí, tým pádom to jednoducho nie je pravda, neexistuje niečo ako podobné, skoro pravda...
11. 5. 2013 21:21.18, Stanislav Kriššák, učo 410468
Dobře, tak teď už to chápu jak je to myšleno. Díky za vyčerpávající odpověď.
Stejně je to zavádějící, jelikož to není matematika ale analytika. B je tedy na
100% správně, ale v E by mohl být také podzim.
Zadání zní "Tvrzení X: ,,Je podzim.‘‘ Ze které z následujících dvojic tvrzení
vyplývá X?"
a jak jsi již psal, podle E také vyplývá že je podzim.
"Jar Leto Jeseň Zima
Nepadá Nepadá Padá Nepadá
Jar Leto Jeseň Zima
??? ??? Padá ???"
kedže je tam otáznik znamená to že mi nie je jasné čo sa v tých ročných
obdobiach deje.
TSP
Dobrý večer. Chtěl bych se zeptat, jak se přepočítává percentil do celkovéhobodového hodnocení na FSPS, konkrétně obor Fyzioterapie? Děkuji
Dobrý deň,
mechanizmus FSpS popísala tuhttp://www.fsps.muni.cz/studium/uchazeci/bakalarske-studijni-programy-156.html#kri
TSP 2013 varianta 12 otázka 13
kompresor- TSP 2013 varianta 12 otázka 13
Dobrý den, rád bych věděl, proč je v otázce 13, odpověď za a(65) špatně: Moje řešení: A,B,C - různé cifry = různá reálná čísla AB=C+C BA=C*C (AB=C*C) C+C=C*C C(C+2)=0 C1=0, C2=2 (C1 neuvažujeme, A,B,C by nebyla různá) => AB=4 (platí tedy například pro A=8 a B=0,5) X=B*C+A*A X=0,5*2+8*8=1+64=65 výsledek by tedy mohl být a) (správně má být d)73!?) Děkuji za váš čas.
11. 5. 2013 23:41.34, , učo- Re: TSP 2013 varianta 12 otázka 13
myslím, že předpoklad AB = BA není správný (ale neznám zadání). Respektive AB se nerovná A*B ani B*A, protože tato písmena zastupují CIFRY, proto třeba 13 není to samé jako 31. :) 18 = 9 + 9 81 = 9*9
11. 5. 2013 23:54.34, , učo- Re: TSP 2013 varianta 12 otázka 13
přesně takto to je, protože AB jsou jen dvě cifry za sebou, žádné násobení
12. 5. 2013 11:48.00, , učo
TSP 2013 varianta 01, otázka 17
kompresor- TSP 2013 varianta 01, otázka 17
Polovina z šedesáti procent čísla X se rovná jedné osmině Y. Určete poměr X : Y. a) 5:12 b) 3:8 c) 12:5 d) 5:24 e) 8:3 Dobrý den, jste si jistí, že je správně za a) a ne za c)?? Děkuji za odpověď
12. 5. 2013 06:57.24, , učo- Re: TSP 2013 varianta 01, otázka 17
(1/2)*(60/100)*x = (1/8)*y po úpravě: 12x = 5y už nyní je patrný poměr, ale pro lepší představu, můžeme výraz vydělit y a 12, tedy: x:y = 5:12
12. 5. 2013 10:43.21, , učo- Re: TSP 2013 varianta 01, otázka 17
Tuším, že v každej variante je problém s touto úlohou. Ja som mal variantu 05 a vyšiel mi pomer X:Y = 3:2. V správnych odpovediach ale majú zaznačený pomer 2:3...
12. 5. 2013 15:17.22, , učo- Re: TSP 2013 varianta 01, otázka 17
https://is.muni.cz/prihlaska/diskusni_forum_tsp.pl?cop=3450931;guz=40956308;jn=v Majú to zle.
12. 5. 2013 15:21.43, , učo
varianta 04 x 07
Dobrý den, obracím se na vás s prosbou, jestli je možnost přezkoumání mého testustudijních předpokladů, ve výsledcích mám variantu 04 ale psal jsem 07, stačí to
sdělit tady, nebo se mám někam dostavit osobně?? Děkuji :)
Dobrý deň,
napíšte nám, prosím, priamo na prihlaska@muni.cz, pozrieme sa na to.oznamenie o prijati
Zdravim
kedy najskor budem vediet ci ma prijali ? (ESF: regionalny rozvoj a cestovny
ruch)
cca ..myslite ze vychylka nebude zas taka velka a zoberu ma?
Ahoj,
ESF zverejní rozhodnutie 21.5.2013 -> http://is.muni.cz/df/tsp_prij_of/40798343
Druhá otázka je zrelá na veštenie z kariet... To ti naozaj nikto nepovie.Nejednoznačnost řešení
Dobrý den,chtěla jsem se Vás zeptat. V TSP mám neuznanou odpověď z důvodu nejednoznačnosti
řešení. Zajímalo by mě, jak zjistím, správnou odpověď této otázky? V klíči mám
napsané pouze "vše za O". Děkuji za odpověď.
Dobrý deň,
daná otázka bola vyradená en bloc zo všetkých variant TSP 2013, a nebolavyhodnocovaná.