26/10/2008 21:41new
Administrativa (doklady, platby atd.)
Karla Kuželová
4/8/2014 11:45new
ISIC

Dobrý den
Dnes mi přišel email že mi ještě nedošla platba za ISIC kartu na účet MU.
Jelikož jsem věděla že jsem zaplatila podívala jsem se na svůj účet a všimla si
že u Variabilního symbolu jsem špatně zapsala poslední číslo. Dá se to nějak
opravit? Nebo to musím zaplatit znovu?

Děkuji za Odpověď.
4/8/2014 12:27new

Dobrý deň,

pošlite nám email na prihlaska@muni.cz a doložte doklad o platbe (foto/scan
platobného príkazu tak, aby bolo vidno z akého účtu a pod akým VS ste platili).
Platbu dohľadáme a prevedieme na vašu objednávku.
Karla Kuželová
4/8/2014 12:56new
Ještě jednou Vám moc děkuji za odpověď.
Email jsem Vám poslala. Doufám že bude vše v pořádku a následně se to vyřeší:-)