Administrativa (doklady, platby atd.) - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2014 - Diskuse
Karla Kuželová,
ISIC
Dobrý den
Dnes mi přišel email že mi ještě nedošla platba za ISIC kartu na účet MU.
Jelikož jsem věděla že jsem zaplatila podívala jsem se na svůj účet a všimla si
že u Variabilního symbolu jsem špatně zapsala poslední číslo. Dá se to nějak
opravit? Nebo to musím zaplatit znovu?
Dobrý deň,
pošlite nám email na prihlaska@muni.cz a doložte doklad o platbe (foto/scanplatobného príkazu tak, aby bolo vidno z akého účtu a pod akým VS ste platili).
Platbu dohľadáme a prevedieme na vašu objednávku.
Karla Kuželová,
Ještě jednou Vám moc děkuji za odpověď.
Email jsem Vám poslala. Doufám že bude vše v pořádku a následně se to vyřeší:-)
Email jsem Vám poslala. Doufám že bude vše v pořádku a následně se to vyřeší:-)