8/11/2010 16:05new
Dotazy specifické pro filozofickou fakultu.
Pavlína Bucková
23/7/2016 11:39new
studium Německý jazyk a literatura

Dobrý den,

ráda bych se zeptala jestli obor Německý jazyk a literatura se dá studovat i v kombinované formě. Dívala jsem se na stránky MU a nikde jsem tuto možnost nenašla. Pokud to lze, myslíte, že bych mohla zažádat a změnu formy studia z prezenční na kombinovanou? Jsem přijata na dvouobor: Německý jazyk a Hospodářská zpráva. Vím, že dvouobory se dálkově studovat nedají, tudíž bych studovala jen Německý jazyk.
Věc se má tak, že již jednu vysokou školu studuji a chci ve studiu pokračovat. Zároveň bych však ráda studovala na filozofické fakultě, ale vím, že studovat dvě školy prezenčně je časově náročné a v mém případě nemožné.

Děkuji za odpověď
23/7/2016 14:29new

Dobrý den,

NJ je možné studovat i v kombinované formě studia (viz web FF http://www.phil.muni.cz/wff/home/prijimaci/bakalarske/index_html a tam seznam oborů nebo podmínky...)

Napište si, co nejdřív žádost na FF a požádejte o změnu oboru z NJ+HoPo na NJ v kombi formě.
Pavlína Bucková
24/7/2016 10:17new

Děkuji za odpověď

Ještě bych se ráda zeptala:Je pravda, že můžu studovat dvě vysoké školy zdarma, když jsem se ke studiu přihlásila hned po maturitě (na jednu školu) a rok po tom (na druhou). Ale kdybych se na druhou školu přihlásila dva roky po tom, tak už bych si tu druhou musela platit, je to tak?

Děkuji
24/7/2016 11:35new

Můžete studovat tolik VŠ/fakult/oborů, kolik si jen přejete (a budete stíhat).
Za souběžné studium se nic neplatí.
Také se nic neplatí v závislosti na tom, KDY začnete VŠ studovat.

Teorie, že "bezplatné" studium na VŠ máte pouze, pokud začnete do 1-2 let po maturitě je nesmysl.

Poplatky spojené se studiem jsou v zásadě dvojího typu - za delší studium (pokud studujete v jednom konkrétním studiu déle, než je bezplatná doba pro jeho studium)