Administrativa (doklady, platby atd.) - Diskusní fórum k přijímacímu řízení 2016 - Diskuse
Tomáš Klohna,
Žádost o prominutí přijímacích zkoušek
kompresor- Žádost o prominutí přijímacích zkoušek
Dobrý den, je potřeba zatrhnout kolonku "Žádost o prominutí přijímacích zkoušek" v Doplňujích Udajích? Mám dělat Scio testy až 13.3, ale to už musím mít přihlášku dávno odevzdanou. Nevím ale jaký bude můj výsledek v Scio testech, proto teď nevím jestli žádost budu posílat. Stane se něco, když toto zaškrtnu a žádost nepošlu?
22. 2. 2016 19:48.44, , učo- Re: Žádost o prominutí přijímacích zkoušek
Dobrý den, pokud políčko označíte, ale žádost nepošlete, nic se nestane. Klidně to tak udělejte.
22. 2. 2016 19:56.33, Mgr. Zuzana Uhlárová (OVVMark RMU), učo 238351- Re: Žádost o prominutí přijímacích zkoušek
Dobrý den, Chtěla bych se zeptat jestli je možné žádat o prominutí přijímacích zkoušek, když jsem maturovala v roce 2015 a nyní studuji jazykovou školu. Děkuji za odpověď
23. 2. 2016 15:54.25, , učo- Re: Žádost o prominutí přijímacích zkoušek
Dobrý den, požádat můžete, viz "O prominutí přijímací zkoušky mohou žádat pouze uchazeči, kteří skládají maturitu v jarním termínu aktuálního školního roku nebo v roce předchozím." Z webu PřF, podmínky, hned věta druhá http://www.sci.muni.cz/cz/PriBc/Prominuti-prijimacich-zkousek
23. 2. 2016 16:16.07, Mgr. Zuzana Uhlárová (OVVMark RMU), učo 238351- Re: Žádost o prominutí přijímacích zkoušek
Dobrý den, mohla bych se zeptat, kde bych mohla zjistit, jestli má žádost o prominutí přijímací zkoušky do školy v pořádku došla. Už je to delší dobu, co jsem žádost poslala, ale potvrzení přijetí jsem nikde nenašla. Předem děkuji za odpověď.
23. 2. 2016 16:59.25, , učo- Re: Žádost o prominutí přijímacích zkoušek
Dobrý den, potvrzení se, bohužel, nezobrazuje. Vaše žádost byla řádně přijata.
23. 2. 2016 17:10.09, Mgr. Zuzana Uhlárová (OVVMark RMU), učo 238351
Anita Fulajtárová,
Dobrý večer,