26/10/2008 21:41new
Administrativa (doklady, platby atd.)
Vendula Pardubová
6/5/2021 14:29new
Smazání doložené BP
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by bylo možné smazat moji doloženou bakalářskou práci. Nyní totiž odevzdávám svoji BP do univerzitního systému Mendelovy univerzity, kterou nyní studuji, a vloženou práci mi to vyhodnotilo jako plagiát, jelikož tato práce již "existuje" zde. Sem bych práci nahrála později. Děkuji za odpověď.
8/5/2021 23:57new

Dobrý den,
dokument jsem Vám nyní z e-přihlášky smazala.

Linda Krajsová - komunikátor přijímacího řízení
Kateřina Schneiderová
17/6/2021 19:25new
Nahrani maturitniho vysvedceni do IS
pravnicka fakulta na setkani zverejnila, ze maturitni vysvedceni ma byt nahrano do IS v prihlasce do 31.7., ale uz nikdo nerekl, od kdy to bude mozne. nevi nekdo, kdy muzem ocekavat spusteni teto funkce?
27/6/2021 00:05new

Dobrý den,
omlouvám se za pozdní odpověď. Nahrávání maturitního vysvědčení do e-přihlášky by již mělo být možné. Pokud by se Vám jej stále nedařilo nahrát, opětovně mě prosím kontaktujte.

Linda Krajsová - komunikátor přijímacího řízení
Adéla Pazderová
22/6/2021 09:06new
Nahrání maturitního vysvědčení.
Dobrý den,
Do jakého data musím nahrát mé maturitní vysvědčení? V přihlášce ani na e-mailu, webových stránkách nic nemohu najít. Nepřišlo mi ani potvrzení o přijetí a termín zápisu, jelikož předpokládám, že vysvědčení se má nahrát do datumu zápisu.
Předem děkuji za odpověď.
Pazderová A.
30/6/2021 19:33new

Vážená slečno Pazderková,
informace o zápisu najdete na následující stránce: https://www.ped.muni.cz/pro-uchazece/zapis-ke-studiu

Konkrétněji k maturitnímu vysvědčení - nahrává se online v období zápisu od 12. 7 do 25. 7., případně je možný podmíněný zápis a pozdější doložení: