Thread: TSP obecně/
Lucie Gajdošová
4/5/2021 21:30new
Snížení percentilu
Dobrý večer,
na upozornění spolužáka jsem si dnes zkontrolovala percentil a zjistila jsem, že se mi o 2,48 % snížil. Mé spolužačce se zase o nějaké to procento zvýšil. Docela mě to vyděsilo. Mohu se zeptat, z jakého důvodu k tomu tak nastalo?
Děkuji.
last modified 5/5/2021 16:01 new
Dobrý den všem,
děkuji Vám za Váše e-maily. Je nás dost. Jak zde již bylo zmíněno je potřeba učinit takové kroky, aby případná správní žaloba byla úspěšná. Z vlastní zkušenosti vím, že se MU do sporu nebude chtít, pokud bude vědět, že pravděpodobně prohraje. Nejsem právník a ani ho k této věci nehodlám hledat. Nicméně do zítra Vám všem na e-maily zašlu své podání: nesouhlas a pak také stížnosti. Odvolání proti výsledku přijímacího řízení se podává později.
Václav Machula
7/5/2021 11:25new
Moc nechápu, že to tak hrotíš. Nevím, kolik jsi měl bodů, ale s tím perc. co jsi uved', to nebude žádná hitparáda, proto ti ta jedna odejmutá otázka tolik srazila výsledek. Ono je spousta lidí, kteří múžou poukázat na "nespavedlnost" nějakého druhu, kde jim utekly bod, ale tak to prostě je. Příště víc makej.
Magdalena Hnátková
7/5/2021 16:18new
Já osobně jsem měla percentil 93,67 - body mi to srazilo na 92,83 - hlásím se na FF na psychologii, kde každá desetina hraje roli, protože berou zhruba 100 lidí z 2000 přihlášených - na TSP jsem se učila zhruba 120 hodin - mám to zjištěné skrz aplikaci, na kterou si měřím, jak dlouho se denně učím.
Zatím výsledky nevím, tak doufám, že snížení percentilu, pro mě nebude nevýhodou. Stížnost neplánuji podat, ale mrzí mě to a vím, že jsem pro to makala opravdu dostatečně.
7/5/2021 16:59new