Thread: TSP obecně/
Andrea Kužílková
30/4/2022 13:26new
Výsledky TSP
Dobrý den,
platí začátek května i pro ESF?
děkuji
2/5/2022 10:45new

Dobrý den,
ano, pro obě fakulty platí zasedání přijímací komise v první polovině května.

Linda Krajsová
29/4/2022 13:13new
Změna v přihlášce

Zdravím,
všimla jsem si, že se na stránce mé přihlášky během včerejška udály nějaké změny. Konkrétně, že ze spodní části stránky, kde byla pod "Výsledky přijímacího řízení" tabulka s nevyplněným výsledkem TSP a už vyplněným výsledkem ZSV testu, tato tabulka zcela zmizela (i s už dosaženým percentilem ze ZSV).
Je to prosím běžná záležitost?

Na MUNI studuju a nepamatuju si, že by se v minulých letech něco podobného před zveřejněním kompletních výsledků dělo, tak bych se ráda ujistila.

Předem díky za odpověď.
29/4/2022 16:41new
no já si teď všiml, že už tam je alespoň výsledný percentil, zadání TSP a naskenovaný list, do kterého se při psaní TSP doplňovaly odpovědi.
30/4/2022 11:21new
Taky už mám, díky!
30/4/2022 14:05new
Změna studijního plánu
Dobrý den,

Chtěl se bych zeptat, jestli je možné po přijetí ke studiu změnit studijní plán z jednooborového na sdruženy studium v kombinaci s jiným programem? A pokud ano, jak bych to mohl udělat? 

2/5/2022 10:50new

Dobrý den,
bohužel, tento postup není možný, jelikož jste pro danou kombinaci nevykonal přijímací zkoušku, což-li je nezbytné.

Linda Krajsová - komunikátor přijímacího řízení
2/5/2022 11:53new
Děkuji za odpověď. A co, když byla mě prominuta přijímací zkouška na plán v kombinaci? Mám problém, že v e-přihlášce mám sdruženy studium v 2 preference a nevím pokud bych mohl nějak tento druh studiu zvolit.
10/5/2022 01:05new

Dobrý den,