Jaké 3 důležité informace si z toho odnášíte?
Svoje odpovědi vkládejte zde na tomto odkazu:
Padlet kurzu Basic Principles of Simulation-based Education
Uvidíte tam i komentáře kolegů a kolegyň, které můžete komentovat či na ně reagovat.
Máte nějaké otázky? Rádi vám je zodpovíme během prezenční části kurzu. Poznamenejte si je prosím.
Svoje odpovědi vkládejte zde na tomto odkazu:
Padlet kurzu Basic Principles of Simulation-based Education
Uvidíte tam i komentáře kolegů a kolegyň, které můžete komentovat či na ně reagovat.
Zdroje:
Eppich, W., & Cheng, A. (2015). Promoting Excellence and Reflective Learning in Simulation (PEARLS): development and rationale for a blended approach to health care simulation debriefing. Simulation in Healthcare, 10(2), 106-115.
Lioce L. (Ed.), Lopreiato J. (Founding Ed.), Downing D., Chang T.P., Robertson J.M., Anderson M., Diaz D.A., and Spain A.E. (Assoc. Eds.) and the Terminology and Concepts Working Group (2020), Healthcare Simulation Dictionary –Second Edition. Rockville, MD: Agency for Healthcare Research and Quality; September 2020. AHRQ Publication No. 20-0019.
Motola, I., Devine, L. A., Chung, H. S., Sullivan, J. E., & Issenberg, S. B. (2013). Simulation in healthcare education: a best evidence practical guide. AMEE Guide No. 82. Medical teacher, 35(10), e1511-e1530.Rudolph, J. W., Raemer, D. B., & Simon, R. (2014). Establishing a safe container for learning in simulation: the role of the presimulation briefing. Simulation in Healthcare, 9(6), 339-349.