Basic Principles of Simulation-based Education

Závěr

Jak jsme si v našich materiálech vysvětlili, simulace není možné ve výuce využít běz pečlivé předchozí přípravy. Vy jste nyní prošli všechny materiály, které jsme pro vás ke kurzu připravili. Skvělá práce! 

Máte nějaké otázky? Rádi vám je zodpovíme během prezenční části kurzu. Poznamenejte si je prosím.

Pojďme si nyní říct...

Jaké 3 důležité informace si z toho odnášíte?

Svoje odpovědi vkládejte zde na tomto odkazu:

Padlet kurzu Basic Principles of Simulation-based Education

Uvidíte tam i komentáře kolegů a kolegyň, které můžete komentovat či na ně reagovat.

Budeme se těšit na viděnou na kurzu v SIMU!



Zdroje:

Eppich, W., & Cheng, A. (2015). Promoting Excellence and Reflective Learning in Simulation (PEARLS): development and rationale for a blended approach to health care simulation debriefing. Simulation in Healthcare10(2), 106-115.

Lioce L. (Ed.), Lopreiato J. (Founding Ed.), Downing D., Chang T.P., Robertson J.M., Anderson M., Diaz D.A., and Spain A.E. (Assoc. Eds.) and the Terminology and Concepts Working Group (2020), Healthcare Simulation Dictionary –Second Edition. Rockville, MD: Agency for Healthcare Research and Quality; September 2020. AHRQ Publication No. 20-0019. 

Motola, I., Devine, L. A., Chung, H. S., Sullivan, J. E., & Issenberg, S. B. (2013). Simulation in healthcare education: a best evidence practical guide. AMEE Guide No. 82. Medical teacher35(10), e1511-e1530.


Rudolph, J. W., Raemer, D. B., & Simon, R. (2014). Establishing a safe container for learning in simulation: the role of the presimulation briefing. Simulation in Healthcare9(6), 339-349.





Následující