Diplomová práce

Podnikatelský plán

Business plan

Bc. Vojtěch Jelínek
Anotace

Diplomová práce se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro nově zakládanou firmu Track4T s.r.o., která chce vyvinout vlastní inovativní produkt v podobě sportovní aplikace a uvést jej na trh. Podnikatelský plán by měl ověřit životaschopnost záměru a napomoci firmě v rozvoji a dosažení svých cílů. Teoretická část práce popisuje jednotlivé části podnikatelského plánu na teoretické úrovni, přičemž …více

Abstract

This diploma thesis focuses on the business plan for the new established company Track4Training. Track4Training wants to develop its own innovative product - a mobile phone sport application to be marketed. The business plan should verify the plan and help the company develop and achieve its goals. The theoretical part of the thesis describes the business plan and is based on the research of relevant …více

Zadání práce
Cíl práce: Cílem práce v teoretické části je vymezení stěžejních teoretických poznatků týkajících se tvorby podnikatelského plánu pro specifický trh a poznatků týkajících se daného trhu. Cílem praktické části je provedení analýz, nezbytných pro sestavení podnikatelského plánu a navržení plánu, nejlépe ve variantním řešení. Postup práce a použité metody: 1. literární rešerše poznatků souvisejících s tématem a řešeným problémem, 2. situační analýza, 3. sumarizace zjištění a návrh opatření. Metody: analýza, syntéza, komparace, metody týkající se analýz prostředí a finanční analýzy, resp. kalkulací.
Práce zkontrolována:
14. 6. 2017 13:15, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126
Plný text práce
970,2 KB / soubor PDF

Upozornění:

Část závěrečné práce byla v souladu s § 47b zákona o vysokých školách skryta z důvodu překážky pro její zveřejnění do 20. 4. 2080.

Odůvodnění: Práce obsahuje informace, které mají povahu obchodního tajemství.

Jazyk práce
čeština čeština
Termín obhajoby
19. 6. 2017
Práce byla úspěšně obhájena

Vedoucí

doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126
KPEM ESF MU

Oponent

Ing. Vladimír Kuchař
MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ, s.r.o. Brno

Literatura

  • COHEN, W. A. The marketing plan. 5th ed. Hoboken: John Wiley & Sons, 2006, 350 s. ISBN 0-471-75529-X.
  • PINSON, L. Anatomy of a Business Plan: The Step-by-Step Guide to Building a Business and Securing Your Company's Future. 7th ed. Tustin: Out Of Your Mind ...and into the Marketplace, 2008, 352 s. ISBN 978-0-944205-37-2.
  • HILL, M. E. Marketing Strategy: The Thinking Involved. 1st ed. London: SAGE Publications, Inc, 2012, 360 s. ISBN 978-1-4129-8730-1.
  • HOOLEY, G. J. a N. PIERCY. Marketing strategy & competitive positioning. 5th ed. Harlow: Pearson, 2012, 578 s. ISBN 978-0-273-74093-3.
  • FORD, Brian R., Jay BORNSTEIN a Patrick T. PRUITT. The Ernst & Young business plan guide. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons, 2007, xix, 233. ISBN 9780470112694.
  • STUTELY, Richard. The definitive business plan : the fast track to intelligent planning for executives and entrepreneurs. 3rd edition. Harlow, England: Pearson, 2012, xxiv, 352. ISBN 9780273761143.

Masarykova univerzita Ekonomicko-správní fakulta
Studijní program
Ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Seznam prací, které mají shodná klíčová slova.

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.