Máte zapnutý náhled celé osnovy, zpět na běžné zobrazení.
Načítání a prohlížení osnovy může být v závislosti na množství obsahu pomalejší.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 1. 2. 2016 do 30. 6. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 29. 2. 2016 do 6. 3. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 7. 3. 2016 do 13. 3. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 14. 3. 2016 do 20. 3. 2016.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 21. 3. 2016 do 27. 3. 2016.
bez názvu
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 4. 4. 2016 do 10. 4. 2016.
bez názvu
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 18. 4. 2016 do 24. 4. 2016.
bez názvu
bez názvu
bez názvu
bez názvu
Úvod
Facebook skupina
Skupina slúžiaca na komunikáciu medzi Android skupinami a tvorenie tímov
Užitočné odkazy
http://developer.android.com - oficiálna dokumentácia
http://android-arsenal.com/free - zoznam Android knižníc
https://www.youtube.com/user/androiddevelopers/playlists - video kanál pre Android developerov
http://square.github.io/retrofit/ - networking
Android Studio shortcuts cheatsheet
http://www.strv.com/others/AS-cheatsheet-Mac.pdf
http://www.strv.com/others/AS-cheatsheet-Win.pdf
.gitignore subor (do git repozitara nepatri vsetko)
https://github.com/petrnohejl/Android-Templates-And-Utilities/blob/master/Base/.gitignore
Skupina slúžiaca na komunikáciu medzi Android skupinami a tvorenie tímov
Užitočné odkazy
http://developer.android.com - oficiálna dokumentácia
http://android-arsenal.com/free - zoznam Android knižníc
https://www.youtube.com/user/androiddevelopers/playlists - video kanál pre Android developerov
http://square.github.io/retrofit/ - networking
Android Studio shortcuts cheatsheet
http://www.strv.com/others/AS-cheatsheet-Mac.pdf
http://www.strv.com/others/AS-cheatsheet-Win.pdf
.gitignore subor (do git repozitara nepatri vsetko)
https://github.com/petrnohejl/Android-Templates-And-Utilities/blob/master/Base/.gitignore
Cvičení 1
- Zoznámenie sa s Android Studiom
- Štruktúra projektu
- Java classes
- Resources
- Drawables
Podpora viacerých rozlíšení - demo
http://developer.android.com/training/multiscreen/screendensities.html
- Drawables
- Layouty
- AndroidManifest
- Dependencies
- UI Komponenty
http://developer.android.com/guide/topics/ui/index.html
http://developer.android.com/guide/topics/ui/overview.html
TextView (EditText)
Button
FloatingActionButton
ImageView
ListView
Menu
ViewPager
SwipeView - Metody na interakciu s UI
findViewById() - Android komponenty
Service
BroadcastReceiver - Activity Lifecycle
http://developer.android.com/guide/components/activities.html
- cvičenie na callbacks
- Prekryte všetky metódy lifecyclu:
onCreate,
onStart,
onStop,
onResume,
onPause,
onDestroy
Každá z nich vypíše do logu, že nastala. (Log.i("","onCreate"); - Použite LinearLayout a umiestnite pod seba
TextView
- zmente farbu pisma
- zmente pozadie
ImageView
- pridajte obrazok
- zmente farbu pozadia
- nastavte velkost ImageView na 200dp x 100dp a vyskusajte rozne typy skalovania (scaleType)
Button
- zmente text
- zmente pozadie - Zmente LinearLayout na RelativeLayout a pokuste sa umiestnit prvky pod seba, v rade za sebou
- Pridajte FloatingActionButton
- Zmente titulok v ActionBare
https://dl.dropboxusercontent.com/u/30104863/yellow3.png
Cvičení 2
Cvičenie:
Vytvorte si dve obrazovky (Aktivity):
1. Prvá obrazovka bude obsahovať editovacie políčko (EditText) a tlačítko (Button)
2. Druhá obrazovka bude zobrazovať zoznam (ListView) zobrazujúci ľubovoľné údaje s aspoň 10 prvkami.
3. Po kliku na tlačítko z prvej obrazovky sa dostaneme na druhú obrazovku
4. Po dokončení predchádzajúcich bodov zobrazte text zadaný v EditTexte na prvej obrazovke do nového TextView na druhej obrazovke.
TextView skúste umiestniť pod alebo nad ListView.
5. Na prvej obrazovke nad EditText pridajte TextView. Text do neho vložte pomocou referencie zo strings.xml, najskôr staticky (v layoute), potom dynamicky (v Java kóde)
Teória:
Vytvorte si dve obrazovky (Aktivity):
1. Prvá obrazovka bude obsahovať editovacie políčko (EditText) a tlačítko (Button)
2. Druhá obrazovka bude zobrazovať zoznam (ListView) zobrazujúci ľubovoľné údaje s aspoň 10 prvkami.
3. Po kliku na tlačítko z prvej obrazovky sa dostaneme na druhú obrazovku
4. Po dokončení predchádzajúcich bodov zobrazte text zadaný v EditTexte na prvej obrazovke do nového TextView na druhej obrazovke.
TextView skúste umiestniť pod alebo nad ListView.
5. Na prvej obrazovke nad EditText pridajte TextView. Text do neho vložte pomocou referencie zo strings.xml, najskôr staticky (v layoute), potom dynamicky (v Java kóde)
Teória:
- čo je to Adapter a aký má vzťah s ListView (prip. GridView a pod.)
- rozmiestňovanie prvkov na obrazovke a ich definícia v layoute
- prechod z jednej obrazovky na druhú, návrat z druhej obrazovky na prvú
- lifecycle Aktivít
Cvičení 3
Práce so sieťovou komunikáciou, práca so sťahovaním obrázkov.
Parsovanie odpovede zo servera.
Retrofit + OkHttp + Gson.
Parsovanie odpovede zo servera.
Retrofit + OkHttp + Gson.
Cvičení 4
Permissions
Ukladanie dát (Preferences, DB, Parcelable)
Ukladanie dát (Preferences, DB, Parcelable)
bez názvu
Obsah není zveřejněný.
Cvičení 5
Štýly a Material design
bez názvu
Obsah není zveřejněný.
Cvičení 6
Build systém pomocou Gradle.
bez názvu
Obsah není zveřejněný.
bez názvu
Obsah není zveřejněný.
bez názvu
Obsah není zveřejněný.
bez názvu
Obsah není zveřejněný.