V návaznosti na stanovené cíle byl dotazník členěn do 6 částí:
Zde respondent odpovídal, jaký obor studuje. Ač se nejednalo o identifikační otázky, byly do této části přiřazeny i dotazy, ve kterou dobu a jak dlouho se respondent obvykle věnoval studiu předmětu vsiv021, protože identifikovaly jeho studijní návyky.
V nich respondent uvedl, proč si předmět zapsal, jak se o něm dozvěděl, jestli podmínky zápočtu (vypracování úkolů × závěrečný test) mu vyhovují a zdali považoval za přínosné upozornění e-mailem na blížící se termíny odevzdání úkolu.
V této části byla použita kombinace uzavřených a otevřených otázek. U otázek na důvod zápisu byla použita pětibodová škála, neboť byla zjišťována míra důležitosti, kterou respondent přikládal konkrétnímu důvodu zapsání si kurzu. V případě způsobu, jak se respondent o kurzu dozvěděl, byla použita otázka s možností více voleb z nabízených variant, protože mohlo být více komunikačních kanálů, z nichž se respodent informaci o kurzu dozvěděl. Všechny otázky byly pro všechny případy opatřeny prostorem pro komentář, pokud by respondent chtěl svou volbu okomentovat.
V hodnocení aspektů e-learningu vyjadřoval respondent míru spokojenosti s jednotlivými atributy tohoto typu výuky.
Byly použity pouze otázky formou pětibodové škály, protože byla zjišťována míra spokojenosti. Pro případ, že by respondent chtěl některou svou volbu okomentovat, byla celá část zakončena prostorem pro komentář.
Otázky se formou pětibodové škály ptají na přínos témat pro respondenta. Z důvodu velkého množství témat byl použit pouze jeden typ otázky, aby si respondent uvědomil, že se stačí soustředit jen na znění tématu, neboť hodnocení je všude stejné, a mohl tak celou část rychle zodpovědět. Celá část byla jako ty předchozí ukončena otevřenou otázkou, v níž byl prostor pro případný komentář respondenta k některé z předchozích odpovědí.
Otázky byly koncipovány stejným způsobem a ze stejných důvodů jako v předchozí části.
V závěrečných otázkách měli respondenti možnost vyjádřit svůj názor na vyučující, jestli nelitují, že si předmět zapsali, a zdali budou používat některý z citačních manažerů kvůli zjištění, na který z citačních manažerů dostupných na MU klást ve výuce větší důraz. Celá část jako ty předchozí byla zakončena prostorem pro případný další komentář.