Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na aplikační menu
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Soubory
>
Studijní materiály
>
Studijní materiály předmětu PdF:
SPc027
>
Učební materiály
PdF:SPc027 Metodologie speciálně pedagogického výzkumu
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Více
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Učební materiály
um
/7
15. 1. 2024
Složky
Doporučená literatura
doporucena_literatura
/4
Slepičková, L.
19. 3. 2024
Komentované prezentace
komentovane_prezentace
/5
Slepičková, L.
4. 5. 2022
Přednáška o AI 8. 4.
prednaska_o_ai_8_4
/2
Slepičková, L.
9. 4. 2025
index.qwarp
Metodologie speciálně pedagogického výzkumu 2 prezenční studium
index.qwarp
Slepičková, L.
6. 5. 2025
Soubory
Metodologie speciálně pedagogického výzkumu 2 kombinované studium
seminar-KombiPred01.qwarp
Slepičková, L.
6. 5. 2025
Metodologie_2_kombinovane_studium_10._5._2025.pptx
Metodologie_2_kombinovane_studium_10._5._2025.txt
Metodologie_2_kombinovane_studium_10._5._2025.pdf
Metodologie 2 jaro 2025 KOMBINOVANÍ 10. 5. 2025
Metodologie_2_kombinovane_studium_10._5._2025.pptx
Slepičková, L.
5. 5. 2025
Metodologie_2_jaro_2025_KOMBINOVANI_22._3._2025.pptx
Metodologie_2_jaro_2025_KOMBINOVANI_22._3._2025.txt
Metodologie_2_jaro_2025_KOMBINOVANI_22._3._2025.pdf
Metodologie_2_jaro_2025_KOMBINOVANI_22._3._2025.pptx
Slepičková, L.
22. 3. 2025
na předmět SPc027 Metodologie speciálně pedagogického výzkumu
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×