Fundraising, marketing a PR v NNO

Úvodní pokyny

1. Aktivní účast na seminářích, které  budou probíhat v projektových týmech v podobě pracovního workshopu

2. Průběžná tvorba projektu

- ve stejném projektovém  týmu vytvořte (písemně zpracovaný) a následně presentujete vlastní projekt:

TŘETÍ PILÍŘ SPOLEČNOSTI - fiktivní neziskové organizace zabývající se konkrétní oblastí působení NNO

- sepsaný projekt obsahuje 5 následujících okruhů:

1. Proč jsme? - Poslání a cíle neziskové organizace.

2. Kde jsme? - Prostředí a legislativa neziskového sektoru.

3. Kdo jsme a koho máme? - Kvalitativní faktory činnosti - lidský potenciál, vztahy a řízení v organizaci.

4. Co máme a jak s tím nakládáme? - Kvantitativní faktory činnosti - prostředky a fundraising v neziskové sektoru.

5. Jak pracujeme? - Plánování a hodnocení činnosti - naše nástroje.

V každé následné přednášce proběhne presentace dílčích úkolů

 

Presentace individuálních spotů ve finální podobě proběhne (+reflexe k nim)  22.11., 29.11., 6.12., (13.12) 2021

Hotové průběné úkoly - odevzdá projektový tým nejpozději do 9.1. 2022