PODMÍNKY PRO UKONČENÍ PŘEDMĚTU:
ZÁPOČTOVÝ ÚKOL: Školní informační systém v naší škole a webové stránky školy
Příprava 10 - 15 min. výstupu (příprava podkladů v jakékoliv podobě - powerpointová prezentace, fotografie / videozáznamy, ukázka webu školy, práce s editory web. stránek školy...)
1. Informační systém užívaný ve Vaší škole - typ, jeho využití v rámci školy (kupř. hodnocení žáků, zadávání a tisk vysvědčení, vkládání stud. materiálů, úkolů, zápis učiva, zkoušení, rozvrh, suplování, omluvenky, komunikace s rodiči a zák. zástupci žáků, objednávky obědů apod.), práce s ostatním SW k administraci a správě třídy v rámci předmětu (online/offline)
2. Webová prezentace školy - představení a ukázka školního webu Vaší školy, správa webu (webhosting, tvorba stránek - redakční systém / použití HTML, CSS / WYSIWYG šablony pro tvorbu webu k projektům v rámci předmětů; obsah webu, napojení na informační systém školy...)
Prezentace Vašich výstupů a společná diskuze nad tématy spojenými s využíváním a infrastrukturou informačních systémů a webů na školách proběhne 26.4. v čase od 9:00.
- termín bude upřesněn přes MS Teams.
Materiály k předmětu naleznete v jednotlivých kapitolách interaktivní osnovy.