STUDENT
a) účast na úvodní informativní schůzce
b) účast na úvodní konzultaci s PU + zpracování časového harmonogramu praxe výstup -> harmonogram praxe
c)
zpracování informací o škole, práce se školní dokumentací výstup -> základní informace o škole
c) 15x hospitace
ve vyučovací jednotce (VJ) u PU výstup
-> hospitační záznam
d) 2x vedení VJ v tandemu (úvodní a hlavní část VJ) výstup -> příprava na VJ (úvodní + hlavní část)
e)
vedení deníku praxe výstup
-> deník praxe formou eseje (stanovený rozsah min. A4)
f) vyplnění(sebe)reflektivního nástroje/dotazníku v ISu
g) účast na závěrečné konzultaci (student + PU + oborový didaktik)
Dokumenty (tiskopisy) k výstupům naleznete ve studijních materiálech - složka učební materiály
PROVÁZEJÍCÍ
UČITEL
a) účast
na úvodní konzultaci + společné vytvoření časového harmonogramu praxe
b) seznámení
studentů se školou, informace o škole a třídách, se kterými se setkají, umožnění
studentům nahlédnutí a práci se školní dokumentací
c) vedení
ukázkových VJ
d) pomoc
studentům s přípravou na vedení 2 tandemových VJ – konzultace obsahové části (+ zpětná vazba ke studentovu zásobníku cviků)
e) supervize,
asistentská činnost
f)
reflexe – ústní i stručná písemná reflexe VJ vedených v tandemu (úvodní +
hlavní část) závěrečná souhrnná
zpráva o průběhu praxe/činnosti studenta na praxi
g) reflektivní
nástroj – vyplnění dotazníku
h) účast
na závěrečné konzultaci (student + PU + oborový didaktik)