Přeskočit na obsahPřeskočit na patičku
IS/Psychohygiena
  • EN Odhlášení ze systému
  • Domů
EN
Přihlásit se
Psychohygiena
  • Úvod
    • Nyní studovat
      Psychohygiena
Prohlédnout vše
Průvodce změnami Interaktivních osnov
Mgr. Jana Sklepníková, Ph.D.
Psychohygiena
Mgr. Jana Sklepníková, Ph.D.
Psychohygiena
Info
Předmět
IPSk06 Psychohygiena
Období
podzim 2024
Psychohygiena
  • Organizační pokyny
  • Téma 1 a 2 - Duševní zdraví a stres
  • Téma 3 a 4 - neurotické poruchy a syndrom vyhoření
    • Neurotické poruchy u dětí
  • Téma 6 a 7 - osobní pohoda, psychosomatika a resilience
  • Týden 4 a 5 - Copingové strategie a asertivita
  • Téma 9 a 10 - Spánek, imaginace, relaxace a všímavost.
  • Téma 11 a 12 - Osobnostní růst a sebepoznání; psychohygiena digitální doby
  • Organizační pokyny
  • Téma 1 a 2 - Duševní zdraví a stres
  • Téma 3 a 4 - neurotické poruchy a syndrom vyhoření
    • Neurotické poruchy u dětí
  • Téma 6 a 7 - osobní pohoda, psychosomatika a resilience
    ...

Kapitola obsahuje:
17
Obrázek
1
Odevzdávárna
6
PDF
7
Studijní materiály
8
Studijní text
29
Web
Předchozí
Následující
  • Úvod
    • Nyní studovat
      Psychohygiena

Operace
Prohlédnout vše
Průvodce změnami Interaktivních osnov
IS MU
Informační systém Masarykovy univerzity
Více o IS MU, provozuje Fakulta informatiky MU
Potřebujete poradit? etech(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz
Nápověda
23. 12. 2025 | 03:49 Aktuální datum a čas
Použití cookiesPřístupnost
Nahoru
  • Co je nové Efektivní a soustředěné učení

    Upravili jsme zobrazení interaktivních osnov s cílem podpořit efektivní a soustředěné učení studentů (tzv. „Learning First“, neboli „učení na první místě“). Vše, co není pro studium interaktivní osnovy přínosné, minimalizujeme nebo odstraňujeme.
  • Co je nové Efektivní a soustředěné učení

    Nejvýraznější změnou je minimalizace rozhraní systému. Hlavní menu systému nyní najdete na rozbalení v horní liště. Tedy na stejném místě, jako je na mobilních zařízeních.
  • Co je nové Historie verzí

    Každá změna v intearktivní osnově se nyní automaticky ukládá jako verze. Můžete se kdykoli vrátit k předchozí podobě obsahu a obnovit ji. Už se nemusíte bát, že omylem přepíšete nebo ztratíte důležitá data.
  • Ukazatel Nastudováno

    Ukazatel „Nastudováno“ studentovi přepočítává, jak daleko je ve čtení a plnění interaktivní osnovy. Započítává se prohlédnutí kapitol, spuštění videí, otevření odkazovaných souborů apod. Student také může snadno rozpoznat přeskočené materiály a může se tak k nim vrátit.
  • Přehled přečtenosti

    Vyučující si může zobrazit u svých studentů ukazatel „Nastudováno“ pomocí operace „Přečtenost“. Vidí tedy jak si studenti při studiu vedou. Snadno tak může identifikovat studenty, kteří si interaktivní osnovu ještě ani neotevřeli, a může jim pomoct.
  • Kopírování obsahu interaktivních osnov

    Kapitoly lze jednoduše kopírovat z jedné interaktivní osnovy do druhé pomocí funkce „Kopírování kapitol“. Funkci ocení především učitelé, jejichž předměty se obsahově částečně překrývají.
  • Validace

    Validace kontroluje, jestli je interaktivní osnova v pořádku. Například, zda jsou odkazované studijní materiály opravdu studentům dostupné nebo zda existuje odkazovaná diskuse. Přepočítává se vždy v noci.
  • Hlavička interaktivní osnovy

    Obrázek osnovy lze nyní nechat zopakovat u každé kapitoly. Stačí zvolit volbu „Zobrazovat úvodní obrázek ve všech kapitolách“ u nastavení úvodního obrázku.
  • Přepínání zobrazení

    Pro uživatele, kteří nemají rádi změny, jsme dočasně ponechali možnost přepnutí zobrazení interaktivních osnov na předchozí verzi. IS si nastavení bude pamatovat a danému uživateli zobrazovat interaktivní osnovy ve zvoleném zobrazení.