• 1.Co je Servisní středisko pro podporu e-learningu na MU?
    Servisní středisko je celouniverzitní pracoviště, které vyučujícímu pomůže s tvorbou a úpravou výukového materiálu. Středisko sbírá od učitelů zakázky na multimediální a interaktivní objekty, ty v součinnosti s vyučujícím zpracovává a pak jsou použity ve výuce na MU. Kontaktujte jej nejlépe na adrese servistech(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz. Stránky servisního střediska: https://is.muni.cz/podpora/stech.

  • 2.Jak se liší s-technik od e-technika?
    Úkolem e-technika je podpora tvorby e-learningových aktivit a kurzů v IS MU, tj. uživatelské práce s IT. Pracovník Servisního střediska pro podporu e-learningu na MU (dále s-technik) realizuje složitější zakázky, na které e-technik není školen: natáčení, práci se speciálním software, konverzi datových formátů, tvorbu multimédií.

    Máte-li představu, jak váš kurz oživit, jak do něj začlenit multimédia nebo interaktivní prvky, můžete ji konzultovat s e-technikem, anebo rovnou napsat svoji představu na adresu servistech(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz.

  • 3.O jaké multimediální prvky do výuky lze žádat?
    Pracovníci Servisního střediska pro podporu e-learningu na MU typicky realizují studijní weby a webové učebnice, natáčejí výuková videa a zpracovávají dodané video záznamy, vytváří animace, interaktivní tutoriály a cvičení, kreslí schémata či fotografují.


Nenašli jste odpověď? Pošlete nám svůj dotaz na etech(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz.