- 1.Kdo je IS- technik a jak jej kontaktovat?
Fakultní IS-technik je konzultant v oblasti používání IS na všech pracovištích příslušné fakulty, může být podporou pro administrativní pracovníky a učitele při používání systému. Poskytnout Vám může podporu formou:
- konzultace (osobní, e-mailové i online),
- vytvoření psané nápovědy či instrukcí k používání aplikací, doplnění stávající Nápovědy v IS,
- školení pro jednotlivce i skupinu uživatelů,
- prezentace možností využívání administrativních agend IS,
- zpracování a předání podnětů Vývojovému týmu.
Kontaktujte jej nejlépe na adrese
istechfimunicz . Pro urychlení komunikace uveďte v e-mailu svoje učo a fakultu, na které pracujete.Seznam IS-techniků a jejich přiřazení k fakultám: https://is.muni.cz/podpora/istech/.
- 2.Kdy můžete využít podporu IS-technika?
- Katalog předmětů
- editujete základní nebo doplňující informace předmětů,
- zadáváte atributy,
- upravujete prerekvizity,
- vytváříte registrační nebo kontrolní šablony.
- Studijní
- zadáváte údaje do Evidence studia nebo kontrolujete studium,
- používáte hromadné operace v aplikaci Studijní,
- zadáváte údaje o stipendiích,
- potřebujete rozeslat dopis studentům podle určitých kritérií pomocí hromadného výběru,
- pracujete s agendou Závěrečná práce, vytváříte Archiv závěrečné práce, vkládáte posudky,
- připravujete termíny státních závěrečných zkoušek s využitím elektronického potvrzování protokolů,
- tisknete různé typy seznamů, sestavy, vysvědčení, diplomy; provádíte export informací z IS.
- Rozpisy témat
- pracujete s nepředmětovými/předmětovými rozpisy témat,
- potřebujete nastavit potvrzování oficiálních zadání závěrečných prací,
- vypisujete témata závěrečných prací.
- Úřadovna
- přejete si převést do elektronické podoby proces, který doposud probíhal pouze na papíře,
- zakládáte spisy, zadáváte jednotlivé úkony a dále řešíte svou agendu prostřednictvím úřadovny,
- chcete zpracovat spis, který vám byl předán nebo podepsat dokument, který vám byl zaslán,
- potřebujete generovat elektronická rozhodnutí, upravit stávající rozhodnutí nebo jinak upravit úkony v určité agendě,
- potřebujete za sebe určit zástupce, který má vyřizovat úkony za vás po dobu vaší nepřítomnosti.
- Školitel
- vedete či oponujete závěrečné práce studentů - zadáváte hodnocení předmětů, nahráváte posudky,
- chcete jako člen oborové rady zobrazit seznam studentů konkrétního programu, zobrazit plné texty hodnocení školitele nebo získat přehled známek a kreditů s přehledem publikací doktorského studenta.
- Publikace
- zadáváte a spravujete publikační činnost do Informačního systému,
- potřebujete upravit záznam o publikaci,
- chcete získat informace o všech publikačních záznamech dle specifických kritérií,
- hledáte konkrétní zaměstnanecké dílo v Univerzitním repozitáři.
- Garant
- chcete editovat charakteristiku programu, informace o studijním programu a studijním plánu,
- potřebujete upravovat a exportovat personální listy potřebné pro akreditace,
- zajímají vás statistické údaje o garantovaném programu,
- Manažerská data
- chcete exportovat údaje o studijních oborech (sebehodnotící zprávy),
- chcete získat statistické údaje o počtech studentů na jednotlivých fakultách, programech nebo oborech,
- potřebujete získat informace o provedené výuce nebo pedagogickém výkonu,
- chcete zjistit přehled své pedagogické činnosti.
- Obchodní centrum
- pořádáte konferenci nebo workshop a chcete, aby účastníci hradili poplatek prostřednictvím obchodního centra v Informačním systému,
- chcete nastavit prodej služby nebo produktu dle specifických požadavků.
- Přijímací řízení
- připravujete běhy přijímacího řízení,
- potřebujete sbírat rubriky v e-přihlášce,
- chcete generovat pozvánky k přijímací zkoušce nebo zápisu ke studiu do e-přihlášek prostřednictvím úřadovny,
- připravujete protokoly pro termíny přijímacích zkoušek pro doktorské studium.
- Jiné
- Skupiny osob – potřebujete vytvořit alias pro skupinu osob; chcete automaticky udržovat seznam osob nebo přístupový bod na základě různých pravidel,
- Správce souborů – chcete umístit soubory na dokumentový server, na váš web či do vaši úschovny, nebo úschovny jiných uživatelů,
- Předpisy – chcete obeznámit zaměstnance vašeho pracoviště se závaznými pokyny a opatřeními,
- EVAK – plánujete provést hodnocení akademických pracovníků s využitím automaticky vypočítaných indikátorů,
- Hodnocení zaměstnanců – plánujete provést hodnocení neakademických zaměstnanců s využitím předpřipravených hodnotících formulářů,
- Průzkumy – chcete vytvořit dotazník nebo anketu s pokročilými možnostmi nastavení,
- Práva – potřebujete zkonzultovat rozsah a dopady explicitních přístupových práv,
- Máte podnět na novou aplikaci či funkcionalitu, kterou by mohl IS poskytovat.
Nenašli jste odpověď? Pošlete nám svůj dotaz na