ESF:C_KRMACR_T Marketing - Tourism - Course Information
C_KRMACR_T Marketing - Tourism
Faculty of Economics and AdministrationAutumn 2006
- Extent and Intensity
- 0/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Martin Šauer, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- prof. RNDr. Milan Viturka, CSc.
Department of Regional Economics – Faculty of Economics and Administration
Contact Person: Klára Viturková - Prerequisites (in Czech)
- základy cestovního ruchu jsou výhodou
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Banking System_T (programme ESF, C-CV)
- Management_T (programme ESF, C-CV)
- Regional Development and Tourist Business_T (programme ESF, C-CV)
- Regional Development and Administration_T (programme ESF, C-CV)
- Public Economy and Administration_T (programme ESF, C-CV)
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je obsahově zaměřen na získání dovedností k vypracování marketingové strategie destinace. V rámci předmětu jsou podány informace o analýze vnějšího a vnitřního prostředí destinace, segmentaci trhu, misi a marketingových cílech destinace, marketingové strategii a marketingovém mixu. Pozornost je věnována také otázkám kontroly a rozpočtování marketingové strategie.
- Syllabus (in Czech)
- Marketing a cestovní ruch; Marketingový informační systém a marketingový výzkum; Marketingová analýza; Marketingové cíle a mise destinace; Segmentace trhu; Marketingová strategie - cílení a umisťování produktů; Marketingový mix I (Tvorba tržní nabídky destinace); Marketingový mix II (Propagace destinace); Marketingový mix III; Internet jako nástroj marketingu; Marketingové rozpočtování a kontrola; Marketing v ostatních sektorech cestovního ruchu - jejich specifika
- Literature
- VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Atlas cestovního ruchu České republiky (Tourism Atlas of the Czech Republic). In IX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: ESF MU, 2006, p. 263-267. ISBN 8021041552. info
- Assessment methods (in Czech)
- Hodnocení se skládá z odevzdání vypracovaného seminární práce v požadované kvalitě a daném termínu (odevzdání seminární práce je podmínkou k připuštění ke zkoušce) a z úspěšného absolvování zkoušky/testu. Je na úvaze vyučujícího zda závěrečná zkouška bude mít formu ústní, písemnou či kombinovanou.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on completion of the course: 18 12 2006 - 20 5 2007
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
The course is taught: in blocks.
Note related to how often the course is taught: 8 hodin.
- Enrolment Statistics (Autumn 2006, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/econ/autumn2006/C_KRMACR_T