EVS421 Firemní komunikace a řízení reputace

Fakulta sociálních studií
jaro 2013
Rozsah
1/1/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Miloš Růžička, Ph.D. (přednášející), doc. PhDr. Markéta Pitrová, Ph.D. (zástupce)
Mgr. Kateřina Čechová (pomocník)
Garance
doc. PhDr. Markéta Pitrová, Ph.D.
Katedra mezinárodních vztahů a evropských studií – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Olga Cídlová, DiS.
Dodavatelské pracoviště: Katedra mezinárodních vztahů a evropských studií – Fakulta sociálních studií
Rozvrh
Po 25. 2. 14:00–17:40 Aula, Po 18. 3. 14:00–17:40 Aula, Po 29. 4. 14:00–17:40 Aula, Po 13. 5. 14:00–17:40 Aula
Předpoklady
! EVS155 Fir. kom. a řízení rep.
Kurz je koncipován jako "vstupní brána" do oblasti public relations. Docházka je povinná.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/30, pouze zareg.: 0/30
Jiné omezení: Nezapisují studenti, kteří již identický kurz absolvovali v bakalářském stupni studia pod kódem EVS155.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Kurz Firemní komunikace a řízení reputace seznámí studenty se základními metodami řízení firemní reputace (reputace instituce) s důrazem na nástroje public relations a ostatní disciplíny marketingové komunikace. Kurz napomůže absolventům utřídit si poznatky z dalších oboru řízení, zejména zatřídit firemní komunikaci do systému řízení firmy (instituce) a zorientovat se v návaznostech k souvisejícím marketingovým disciplínám (řízení značky). Absolvent kurzu by měl získat takové znalosti, které jej bezprostředně zvýhodňují pro uplatnění v praxi v oblasti public relations.
Osnova
  • 1. Úvod do problematiky
  • 2. Reputation Management // Brand Management (Případová studie)
  • 3. Public Relations (Definice PR, historie. Případová studie). Media Relations (Případová studie). Krizová komunikace (Případová studie)
  • 4. Public Affairs, lobbying (Případové studie: New Labour // Arbitráže proti státu
  • 5. Komunikace ve veřejném sektoru
  • 6. Corporate Social Responsibility definice a východiska
  • 7. Test
Literatura
  • BYSTROV, Vladimír a Miloš RŮŽIČKA. Firemní komunikace a řízení reputace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 129 s. ISBN 8021041048. info
Výukové metody
Přednášky zahrnují teoretický background problematiky. Ve výuce jsou užívány případové studie k ilustrování praxe. Důraz je kladen na aktivní účast studentů a diskuse, které slouží k ujasnění nabytých informací.
Metody hodnocení
Kurz je ukončen zápočtem ve formě písemného testu. Pravidelná docházka a aktivní účast v hodině výrazně napomůžou k úspěšnému zvládnutí kurzu.
Informace učitele
Kontakt na vyučujícího: milos.ruzicka@bisonrose.cz
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2006, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/jaro2013/EVS421