DPL4PED02 Praca pedagogiczna II

Právnická fakulta
jaro 2019
Rozsah
0/0/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. JUDr. Josef Bejček, CSc. (cvičící)
prof. JUDr. Jan Filip, CSc. (cvičící)
doc. JUDr. Milan Galvas, CSc. (cvičící)
prof. JUDr. Jan Hurdík, DrSc. (cvičící)
prof. JUDr. Vladimír Kratochvíl, CSc. (cvičící)
doc. JUDr. Ing. Milan Pekárek, CSc. (cvičící)
prof. JUDr. Petr Průcha, CSc. (cvičící)
doc. JUDr. Soňa Skulová, Ph.D. (cvičící)
prof. JUDr. Vladimír Týč, CSc. (cvičící)
prof. JUDr. PhDr. Miloš Večeřa, CSc. (cvičící)
prof. JUDr. Eduard Vlček, CSc. (cvičící)
Garance
prof. JUDr. Věra Kalvodová, Dr.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
V rámci studia v doktorském studijním programu je Studijním a zkušebním řádem MU stanovena studentům DSP povinnost podílet se na pedagogické práci. Účelem předmětu je umožnit studentům podíl na pedagogické práci, přípravě studijních materiálů, účasti při organizaci výuky a zkoušek, včetně státních závěrečných zkoušek. Jeho účelem je rovněž vytvoření podmínek pro zapojení do přímé výuky pod vedením pověřeného akademického pracovníka. V rámci předmětu je zařazen i kurz zaměřený na získávání pedagogických dovedností.
Osnova
  • Je stanovena individuálně v dohodě se školitelem a předsedou oborové komise. Student se bude také podílet na organizačních pracích spojených se zajištěním stádních závěrečných zkoušek v megisterském i bakalářském studijním programu. Bude se rovněž účastnmit na přípravě studijních materiálů pro přímé použití.
Literatura
  • Literatura bude stanovena ve vazbě na předmět výuky.
Výukové metody
konzultace a účast na workshopu zaměřeném na rozvoj pedagogických dovedností
Metody hodnocení
Předmět je ukončen zápočtem na základě zhodnocení pedagogického působení studenta.
Vyučovací jazyk
Polština
Informace učitele

logolink opvk
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.