MV513Zk Právní problémy marketingových komunikací

Právnická fakulta
podzim 1999
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc. (přednášející)
Garance
prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Katedra obchodního práva – Právnická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/25
Jiné omezení: Předmět je určen pro max. 10 studentů jiných fakult !
Mateřské obory/plány
Osnova
  • Marketingové komunikace z hlediska práva na šíření a přijímání informací
  • Ochrana osobnosti a marketingové komunikace
  • Marketingové komunikace a otázky autorského práva
  • Zákon o regulaci reklamy a ostatní veřejnoprávní úprava marketingových komunikací
  • Vybrané otázky soutěžního práva
  • Etická samoregulace reklamy
Metody hodnocení
ústní zkouška
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2000, podzim 2001, podzim 2002, podzim 2003, podzim 2004, podzim 2005.