MV513Zk Právní problémy reklamy

Právnická fakulta
podzim 2000
Rozsah
2/0/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc. (přednášející)
Garance
prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Katedra obchodního práva – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 73 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/73, pouze zareg.: 0/73, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/73
Jiné omezení: Předmět je určen pro max. 25 studentů jiných fakult !
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Právní normy regulující reklamu v České republice. Rozbor konkrétních příkladů z reklamní a právní praxe.
Osnova
  • Reklama z hlediska práva na šíření a přijímání informací podle Listiny základní práv a svobod
  • Reklama a ochrana osobnosti
  • Reklama a otázky autorského práva
  • Zákon o regulaci reklamy a ostatní veřejnoprávní úprava marketingových komunikací
  • Vybrané otázky soutěžního práva
  • Etická samoregulace reklamy
Metody hodnocení
ústní zkouška
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 1999, podzim 2001, podzim 2002, podzim 2003, podzim 2004, podzim 2005.