PdF:SPKRC_SPLS Special Education Diagnostics - Course Information
SPKRC_SPLS Special Education Diagnostics - Speech Therapy and Teaching the Hearing Impaired
Faculty of EducationSpring 2007
- Extent and Intensity
- 0/0/8. 6 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Radka Horáková, Ph.D. (lecturer)
doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. (lecturer) - Guaranteed by
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Department of Special and Inclusive Education – Faculty of Education
Contact Person: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Special Education (programme PdF, B-SPD)
- Course objectives (in Czech)
- Okruhy - Speciálně pedagogická diagnostika logopedická Speciálně pedagogická diagnostika, logopedická diagnostika. Metody speciálně pedagogické diagnostiky.Metody a techniky diagnostiky narušené komunikační schopnosti, její cíl. Model logopedického vyšetření – oblasti komunikační schopnosti, které logoped vyšetřuje. Týmová spolupráce při komplexním diagnostickém šetření narušené komunikační schopnosti. Diagnostika narušeného vývoje řeči. Diagnostika rhinolalie. Diagnostika palatolalie. Spolupráce logopeda při diagnostice poruch hlasu. Diagnostika dyslalie, dysartrie,diagnostika afázie. Diagnostika narušení fluence řeči. Diagnostika mutismu. Diferenciální diagnostika, její úkoly, spolupráce s dalšími odborníky. Speciálně pedagogická diagnostika vad a poruch.
- Syllabus (in Czech)
- Zvládnutí diagnotických metod, testy, testové baterie.
- Literature
- LECHTA, V. a kol. Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-801-5.
- Assessment methods (in Czech)
- zkouška
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course is taught annually.
The course is taught: in blocks.
- Enrolment Statistics (Spring 2007, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2007/SPKRC_SPLS