PdF:A2MP_TEHO Testování a hodnocení - Informace o předmětu
A2MP_TEHO Testování a hodnocení
Pedagogická fakultajaro 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Bc. Mgr. Sonia Homolka (cvičící)
Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- A2MP_TEHO/Prez01: Út 19. 2. 10:00–11:50 učebna 41, Út 26. 2. 10:00–11:50 učebna 41, Út 5. 3. 10:00–11:50 učebna 41, Út 12. 3. 10:00–11:50 učebna 41, Út 19. 3. 10:00–11:50 učebna 41, Út 26. 3. 10:00–11:50 učebna 41, S. Homolka
A2MP_TEHO/01: Pá 22. 2. 13:00–15:50 učebna 11, Pá 8. 3. 13:00–15:50 učebna 11, Pá 22. 3. 13:00–15:50 učebna 11, S. Homolka, J. Chocholatá
A2MP_TEHO/02: Pá 1. 3. 13:00–15:50 učebna 11, Pá 15. 3. 13:00–15:50 učebna 11, Pá 29. 3. 13:00–15:50 učebna 11, S. Homolka, J. Chocholatá - Předpoklady
- No prerequisites needed
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- By the end of this course, participants should be able to demonstrate the following:
1. A working knowledge of a selection testing means that could be used in a classroom setting;
2. Confidence in selecting appropriate tools for testing;
3. The ability to evaluate testing tools for specific activities and learner groups; - Osnova
- Definice, účel a druhy testů
- Reliabilita a validita testu
- Zahraniční jazykové zkoušky
- Literatura
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=1251
- VLČKOVÁ, Kateřina. Testování modelu vysvětlujícího známku z cizího jazyka pomocí strategií učení: multinomiální logistická regrese. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník z XV. konference ČAPV. 1. vyd. České Budějovice: Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity, katedra pedagogiky a psychologie, 2007, s. 1-13. ISBN 978-80-7040-991-6. info
- HRBÁČEK, Jiří. Testování kvality výukových opor a vlivu činnosti tutora. In Distanční vzdělávání v České republice - současnost a budoucnost, IV. národní konference. první. Ediční středisko VŠB-Tech. univ. Ostrava: CSVŠ-NCDiV, U lužického semnináře 13, 118 00 Praha 1, 2006, s. 138-737. ISBN 80-86302-36-9. info
- KLIMUSOVÁ, Helena. Standardy pro pedagogické a psychologické testování - zdroj inspirace. In Psychologické dny 2002 - "Kořeny a vykořenění". Olomouc: ČMPS, Psychologický ústav AV ČR, 2002, s. 28-35. ISBN 80-86174-05-0. info
- Standardy pro pedagogické a psychologické testování. 1. české vyd. Praha: Testcentrum, 2001, 192 s. ISBN 8086471071. info
- BUBENÍKOVÁ, Libuše, Ludmila KOLLMANNOVÁ a Eva SKÁLOVÁ. Teorie a praxe jazykového testování. Vyd. 1. Praha: Academia, 1975, 130 s. info
- PŘÍHODA, Václav. Praxe školského měření : testování na škole prvního stupně. 2. vyd. Praha: Dědictví komenského, 1936, 328 s. info
- PŘÍHODA, Václav. Praxe školského měření : testování na škole prvního stupně. V Praze: Nákladem Dědictví Komenského, 1936. info
- Výukové metody
- The course will be taught using the following methods:
1. Group-work (constructing tests);
2. Problem-solving (classroom activities)
3 Peer evaluation of the presented outcomes (in the classroom as well as online during the follow-up phase);
4. Tutor's feedback, pretesting results discussed. - Metody hodnocení
- Presentation of own test created according to the given criteria.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2019/A2MP_TEHO