ROMSJIBXJa Španělština IV (pro nešpanělštináře)
Filozofická fakultajaro 2019
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Zlata Pospíchalová (cvičící)
Mgr. Katarína Prešinská (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ROMSJIBXJa/01: St 8:00–9:40 T220, K. Prešinská
ROMSJIBXJa/02: St 10:00–11:40 T220, K. Prešinská - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Španělština III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 1/40, pouze zareg.: 0/40, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/40 - Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný jazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. opakování lekcí 1-4 z učebnice Nuevo Español en marcha 3
- 2. lekce 5-8 z učebnice
- 3. rozšiřování slovní zásoby (stravování, lidské tělo, nemoci, vyjádření pocitů, ekologie, zaměstnání, volný čas, umění...)
- 4. procvičování gramatiky (účelové věty, rozkaz, spojovací způsob, porovnávání, časové věty, příma/nepříma řeč...)
- 5. osvojování řečových dovedností na úrovni A2-B1 podle SERR
- Literatura
- povinná literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca, Ignacio RODERO a Carmen SARDINERO FRANCO. Nuevo Español en marcha 3 : curso de español como lengua extranjera. Primera edición. Alcobendas (Madrid): SGEL, 2014, 181 stran. ISBN 9788497787406. info
- neurčeno
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test.
Účast na semináři alespoň 70%.
Cvičení v Elfu. - Informace učitele
- https://elf.phil.muni.cz/elf3/course/view.php?id=5523
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
ROMSJIBXJa Španělština IV (pro nešpanělštináře)
Filozofická fakultajaro 2018
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Zuzana Ďaďová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Zlata Pospíchalová (cvičící)
Mgr. Katarína Prešinská (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Po 15:50–17:25 L41
- Předpoklady
- ROMSJIBXPa Španělština III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný uazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. Úvod, opakování.
- 2. Spojovací způsob souminulý, souslednost časová ve spojovacím způsobu.
- 3. Spojovací způsob po spojkách.
- 4. Spojovací způsob předminulý.
- 5. Spojovací způsob ve větách časových.
- 6. Spojovací způsob ve větách vztažných.
- 7. Opakování a procvičování.
- 8. Podmiňovací způsob složený, podmínková souvětí.
- 9. Přípustková souvětí.
- 10. Zdrobňování a zveličování. Ser a estar (shrnutí).
- 11. Složené gerundium. Postavení přídavných jmen.
- 12. Předložky, časy (shrnutí).
- 13. Závěrečné shrnutí a opakování.
- Literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené o e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test. Účast na semináři alespoň 50%.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
ROMSJIBXJa Španělština IV (pro nešpanělštináře)
Filozofická fakultajaro 2017
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
doc. Mgr. Daniel Vázquez Touriño, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Zuzana Ďaďová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Zlata Pospíchalová (cvičící)
Mgr. Katarína Prešinská (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Čt 14:10–15:45 L34
- Předpoklady
- ROMSJIBXPa Španělština III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný uazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. Úvod, opakování.
- 2. Spojovací způsob souminulý, souslednost časová ve spojovacím způsobu.
- 3. Spojovací způsob po spojkách.
- 4. Spojovací způsob předminulý.
- 5. Spojovací způsob ve větách časových.
- 6. Spojovací způsob ve větách vztažných.
- 7. Opakování a procvičování.
- 8. Podmiňovací způsob složený, podmínková souvětí.
- 9. Přípustková souvětí.
- 10. Zdrobňování a zveličování. Ser a estar (shrnutí).
- 11. Složené gerundium. Postavení přídavných jmen.
- 12. Předložky, časy (shrnutí).
- 13. Závěrečné shrnutí a opakování.
- Literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené o e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test. Účast na semináři alespoň 50%.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
ROMSJIBXJa Přípravný jazykový seminář IV
Filozofická fakultajaro 2016
- Rozsah
- 0/2. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Jiří Pešek (přednášející)
Mgr. Jan Střítecký, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Pá 12:30–14:05 L41
- Předpoklady
- ROMSJIBXPa Přípravný jazykový seminář III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný uazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. Úvod, opakování.
- 2. Spojovací způsob souminulý, souslednost časová ve spojovacím způsobu.
- 3. Spojovací způsob po spojkách.
- 4. Spojovací způsob předminulý.
- 5. Spojovací způsob ve větách časových.
- 6. Spojovací způsob ve větách vztažných.
- 7. Opakování a procvičování.
- 8. Podmiňovací způsob složený, podmínková souvětí.
- 9. Přípustková souvětí.
- 10. Zdrobňování a zveličování. Ser a estar (shrnutí).
- 11. Složené gerundium. Postavení přídavných jmen.
- 12. Předložky, časy (shrnutí).
- 13. Závěrečné shrnutí a opakování.
- Literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené o e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test. Účast na semináři alespoň 50%.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
ROMSJIBXJa Přípravný jazykový seminář IV
Filozofická fakultajaro 2015
- Rozsah
- 0/2. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Jan Střítecký, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ROMSJIBXJa/01: Po 15:50–17:25 M21
- Předpoklady
- ROMSJIBXPa Přípravný jazykový seminář III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný uazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. Úvod, opakování.
- 2. Spojovací způsob souminulý, souslednost časová ve spojovacím způsobu.
- 3. Spojovací způsob po spojkách.
- 4. Spojovací způsob předminulý.
- 5. Spojovací způsob ve větách časových.
- 6. Spojovací způsob ve větách vztažných.
- 7. Opakování a procvičování.
- 8. Podmiňovací způsob složený, podmínková souvětí.
- 9. Přípustková souvětí.
- 10. Zdrobňování a zveličování. Ser a estar (shrnutí).
- 11. Složené gerundium. Postavení přídavných jmen.
- 12. Předložky, časy (shrnutí).
- 13. Závěrečné shrnutí a opakování.
- Literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené o e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test. Účast na semináři alespoň 50%.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
ROMSJIBXJa Přípravný jazykový seminář IV
Filozofická fakultajaro 2014
- Rozsah
- 0/2. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Mgr. Lucie Coufalová, Ph.D. et Ph.D. (přednášející)
Mgr. Lucie Kuzmová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ROMSJIBXJa/01: Po 15:50–17:25 G11, L. Coufalová
ROMSJIBXJa/02: St 14:10–15:45 G22, L. Coufalová - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Přípravný jazykový seminář III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný uazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. Úvod, opakování.
- 2. Spojovací způsob souminulý, souslednost časová ve spojovacím způsobu.
- 3. Spojovací způsob po spojkách.
- 4. Spojovací způsob předminulý.
- 5. Spojovací způsob ve větách časových.
- 6. Spojovací způsob ve větách vztažných.
- 7. Opakování a procvičování.
- 8. Podmiňovací způsob složený, podmínková souvětí.
- 9. Přípustková souvětí.
- 10. Zdrobňování a zveličování. Ser a estar (shrnutí).
- 11. Složené gerundium. Postavení přídavných jmen.
- 12. Předložky, časy (shrnutí).
- 13. Závěrečné shrnutí a opakování.
- Literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené o e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test. Účast na semináři alespoň 50%.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
ROMSJIBXJa Přípravný jazykový seminář IV
Filozofická fakultajaro 2013
- Rozsah
- 0/2. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Mgr. Lucie Coufalová, Ph.D. et Ph.D. (přednášející)
Mgr. Lucie Kuzmová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ROMSJIBXJa/01: Po 15:50–17:25 G02, L. Coufalová
ROMSJIBXJa/02: St 14:10–15:45 G11, L. Coufalová - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Přípravný jazykový seminář III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný uazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. Úvod, opakování.
- 2. Spojovací způsob souminulý, souslednost časová ve spojovacím způsobu.
- 3. Spojovací způsob po spojkách.
- 4. Spojovací způsob předminulý.
- 5. Spojovací způsob ve větách časových.
- 6. Spojovací způsob ve větách vztažných.
- 7. Opakování a procvičování.
- 8. Podmiňovací způsob složený, podmínková souvětí.
- 9. Přípustková souvětí.
- 10. Zdrobňování a zveličování. Ser a estar (shrnutí).
- 11. Složené gerundium. Postavení přídavných jmen.
- 12. Předložky, časy (shrnutí).
- 13. Závěrečné shrnutí a opakování.
- Literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené o e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test. Účast na semináři alespoň 50%.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
ROMSJIBXJa Přípravný jazykový seminář IV
Filozofická fakultajaro 2012
- Rozsah
- 0/2. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Mgr. Lucie Coufalová, Ph.D. et Ph.D. (přednášející)
Mgr. Lucie Kuzmová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Rozvrh
- Po 14:10–15:45 J21, St 14:10–15:45 C31
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
ROMSJIBXJa/02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. L. Coufalová - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Přípravný jazykový seminář III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný uazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. Úvod, opakování.
- 2. Spojovací způsob souminulý, souslednost časová ve spojovacím způsobu.
- 3. Spojovací způsob po spojkách.
- 4. Spojovací způsob předminulý.
- 5. Spojovací způsob ve větách časových.
- 6. Spojovací způsob ve větách vztažných.
- 7. Opakování a procvičování.
- 8. Podmiňovací způsob složený, podmínková souvětí.
- 9. Přípustková souvětí.
- 10. Zdrobňování a zveličování. Ser a estar (shrnutí).
- 11. Složené gerundium. Postavení přídavných jmen.
- 12. Předložky, časy (shrnutí).
- 13. Závěrečné shrnutí a opakování.
- Literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené o e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test. Účast na semináři alespoň 50%.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
ROMSJIBXJa Přípravný jazykový seminář IV
Filozofická fakultajaro 2011
- Rozsah
- 0/2. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Mgr. Lucie Coufalová, Ph.D. et Ph.D. (přednášející)
Mgr. Lucie Kuzmová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ROMSJIBXJa/01: Po 15:50–17:25 G25, L. Coufalová
ROMSJIBXJa/02: St 14:10–15:45 M21, L. Kuzmová - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Přípravný jazykový seminář III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný uazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. Úvod, opakování.
- 2. Spojovací způsob souminulý, souslednost časová ve spojovacím způsobu.
- 3. Spojovací způsob po spojkách.
- 4. Spojovací způsob předminulý.
- 5. Spojovací způsob ve větách časových.
- 6. Spojovací způsob ve větách vztažných.
- 7. Opakování a procvičování.
- 8. Podmiňovací způsob složený, podmínková souvětí.
- 9. Přípustková souvětí.
- 10. Zdrobňování a zveličování. Ser a estar (shrnutí).
- 11. Složené gerundium. Postavení přídavných jmen.
- 12. Předložky, časy (shrnutí).
- 13. Závěrečné shrnutí a opakování.
- Literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené o e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
ROMSJIBXJa Přípravný jazykový seminář IV
Filozofická fakultajaro 2010
- Rozsah
- 0/2. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Romana Čadová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Přípravný jazykový seminář III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný uazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. Úvod, opakování.
- 2. Spojovací způsob souminulý, souslednost časová ve spojovacím způsobu.
- 3. Spojovací způsob po spojkách.
- 4. Spojovací způsob předminulý.
- 5. Spojovací způsob ve větách časových.
- 6. Spojovací způsob ve větách vztažných.
- 7. Opakování a procvičování.
- 8. Podmiňovací způsob složený, podmínková souvětí.
- 9. Přípustková souvětí.
- 10. Zdrobňování a zveličování. Ser a estar (shrnutí).
- 11. Složené gerundium. Postavení přídavných jmen.
- 12. Předložky, časy (shrnutí).
- 13. Závěrečné shrnutí a opakování.
- Literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené o e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
ROMSJIBXJa Španělština IV (pro nešpanělštináře)
Filozofická fakultajaro 2024
Předmět se v období jaro 2024 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Zlata Pospíchalová (cvičící)
Mgr. Katarína Prešinská (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Španělština III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/40 - Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný jazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. opakování lekcí 1-4 z učebnice Nuevo Español en marcha 3
- 2. lekce 5-8 z učebnice
- 3. rozšiřování slovní zásoby (stravování, lidské tělo, nemoci, vyjádření pocitů, ekologie, zaměstnání, volný čas, umění...)
- 4. procvičování gramatiky (účelové věty, rozkaz, spojovací způsob, porovnávání, časové věty, příma/nepříma řeč...)
- 5. osvojování řečových dovedností na úrovni A2-B1 podle SERR
- Literatura
- povinná literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca, Ignacio RODERO a Carmen SARDINERO FRANCO. Nuevo Español en marcha 3 : curso de español como lengua extranjera. Primera edición. Alcobendas (Madrid): SGEL, 2014, 181 stran. ISBN 9788497787406. info
- neurčeno
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test.
Účast na semináři alespoň 70%.
Cvičení v Elfu. - Informace učitele
- https://elf.phil.muni.cz/elf3/course/view.php?id=5523
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
ROMSJIBXJa Španělština IV (pro nešpanělštináře)
Filozofická fakultajaro 2025
Předmět se v období jaro 2025 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Zlata Pospíchalová (cvičící)
Mgr. Katarína Prešinská (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Španělština III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/40 - Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný jazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. opakování lekcí 1-4 z učebnice Nuevo Español en marcha 3
- 2. lekce 5-8 z učebnice
- 3. rozšiřování slovní zásoby (stravování, lidské tělo, nemoci, vyjádření pocitů, ekologie, zaměstnání, volný čas, umění...)
- 4. procvičování gramatiky (účelové věty, rozkaz, spojovací způsob, porovnávání, časové věty, příma/nepříma řeč...)
- 5. osvojování řečových dovedností na úrovni A2-B1 podle SERR
- Literatura
- povinná literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca, Ignacio RODERO a Carmen SARDINERO FRANCO. Nuevo Español en marcha 3 : curso de español como lengua extranjera. Primera edición. Alcobendas (Madrid): SGEL, 2014, 181 stran. ISBN 9788497787406. info
- neurčeno
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test.
Účast na semináři alespoň 70%.
Cvičení v Elfu. - Informace učitele
- https://elf.phil.muni.cz/elf3/course/view.php?id=5523
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
ROMSJIBXJa Španělština IV (pro nešpanělštináře)
Filozofická fakultajaro 2023
Předmět se v období jaro 2023 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Zlata Pospíchalová (cvičící)
Mgr. Katarína Prešinská (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Španělština III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/40 - Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný jazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. opakování lekcí 1-4 z učebnice Nuevo Español en marcha 3
- 2. lekce 5-8 z učebnice
- 3. rozšiřování slovní zásoby (stravování, lidské tělo, nemoci, vyjádření pocitů, ekologie, zaměstnání, volný čas, umění...)
- 4. procvičování gramatiky (účelové věty, rozkaz, spojovací způsob, porovnávání, časové věty, příma/nepříma řeč...)
- 5. osvojování řečových dovedností na úrovni A2-B1 podle SERR
- Literatura
- povinná literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca, Ignacio RODERO a Carmen SARDINERO FRANCO. Nuevo Español en marcha 3 : curso de español como lengua extranjera. Primera edición. Alcobendas (Madrid): SGEL, 2014, 181 stran. ISBN 9788497787406. info
- neurčeno
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test.
Účast na semináři alespoň 70%.
Cvičení v Elfu. - Informace učitele
- https://elf.phil.muni.cz/elf3/course/view.php?id=5523
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
ROMSJIBXJa Španělština IV (pro nešpanělštináře)
Filozofická fakultajaro 2022
Předmět se v období jaro 2022 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Zlata Pospíchalová (cvičící)
Mgr. Katarína Prešinská (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Španělština III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/40 - Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný jazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. opakování lekcí 1-4 z učebnice Nuevo Español en marcha 3
- 2. lekce 5-8 z učebnice
- 3. rozšiřování slovní zásoby (stravování, lidské tělo, nemoci, vyjádření pocitů, ekologie, zaměstnání, volný čas, umění...)
- 4. procvičování gramatiky (účelové věty, rozkaz, spojovací způsob, porovnávání, časové věty, příma/nepříma řeč...)
- 5. osvojování řečových dovedností na úrovni A2-B1 podle SERR
- Literatura
- povinná literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca, Ignacio RODERO a Carmen SARDINERO FRANCO. Nuevo Español en marcha 3 : curso de español como lengua extranjera. Primera edición. Alcobendas (Madrid): SGEL, 2014, 181 stran. ISBN 9788497787406. info
- neurčeno
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test.
Účast na semináři alespoň 70%.
Cvičení v Elfu. - Informace učitele
- https://elf.phil.muni.cz/elf3/course/view.php?id=5523
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
ROMSJIBXJa Španělština IV (pro nešpanělštináře)
Filozofická fakultajaro 2021
Předmět se v období jaro 2021 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Zlata Pospíchalová (cvičící)
Mgr. Katarína Prešinská (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Španělština III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/40 - Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný jazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. opakování lekcí 1-4 z učebnice Nuevo Español en marcha 3
- 2. lekce 5-8 z učebnice
- 3. rozšiřování slovní zásoby (stravování, lidské tělo, nemoci, vyjádření pocitů, ekologie, zaměstnání, volný čas, umění...)
- 4. procvičování gramatiky (účelové věty, rozkaz, spojovací způsob, porovnávání, časové věty, příma/nepříma řeč...)
- 5. osvojování řečových dovedností na úrovni A2-B1 podle SERR
- Literatura
- povinná literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca, Ignacio RODERO a Carmen SARDINERO FRANCO. Nuevo Español en marcha 3 : curso de español como lengua extranjera. Primera edición. Alcobendas (Madrid): SGEL, 2014, 181 stran. ISBN 9788497787406. info
- neurčeno
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test.
Účast na semináři alespoň 70%.
Cvičení v Elfu. - Informace učitele
- https://elf.phil.muni.cz/elf3/course/view.php?id=5523
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
ROMSJIBXJa Španělština IV (pro nešpanělštináře)
Filozofická fakultajaro 2020
Předmět se v období jaro 2020 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Milada Malá, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. Zlata Pospíchalová (cvičící)
Mgr. Katarína Prešinská (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- ROMSJIBXPa Španělština III
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/40 - Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět navazuje na Přípravný jazykový seminář III. Je určen pro studenty romanistiky, kteří chtějí dále pokračovat ve studiu španělštiny.
- Osnova
- 1. opakování lekcí 1-4 z učebnice Nuevo Español en marcha 3
- 2. lekce 5-8 z učebnice
- 3. rozšiřování slovní zásoby (stravování, lidské tělo, nemoci, vyjádření pocitů, ekologie, zaměstnání, volný čas, umění...)
- 4. procvičování gramatiky (účelové věty, rozkaz, spojovací způsob, porovnávání, časové věty, příma/nepříma řeč...)
- 5. osvojování řečových dovedností na úrovni A2-B1 podle SERR
- Literatura
- povinná literatura
- CASTRO VIUDEZ, Francisca, Ignacio RODERO a Carmen SARDINERO FRANCO. Nuevo Español en marcha 3 : curso de español como lengua extranjera. Primera edición. Alcobendas (Madrid): SGEL, 2014, 181 stran. ISBN 9788497787406. info
- neurčeno
- CASTRO VIUDEZ, Francisca. Nuevo ven 1 : español lengua extranjera. 1. ed. Madrid: Edelsa, 2003, 64 s. ISBN 8477118337. info
- KRÁLOVÁ, Jana, Milada KRBCOVÁ, Alena DEKANOVÁ a Pablo CHACÓN GIL. Fiesta. 1. vyd. Plzeň: FRAUS, 2000, 219 s. ISBN 80-7238-085-0. info
- PROKOPOVÁ, Libuše. Španělština pro samouky. Dotisk 2. vyd. Praha: Leda, 1995, 413 s. ISBN 808592708X. info
- Výukové metody
- Ve výuce budou využity všechny základní postupy CLT metody (Comunicative Language Teaching): individuální, párová, skupinová cvičení (konverzace, vzájemné zkoušení, dril, procvičování). Poslech (audionahrávky). Domácí úkoly rozšířené e-learning. 99% výuky probíhá ve španělštině. Hlavní důraz je v tomto semestru kladen na mluvení.
- Metody hodnocení
- Písemný test.
Účast na semináři alespoň 70%.
Cvičení v Elfu. - Informace učitele
- https://elf.phil.muni.cz/elf3/course/view.php?id=5523
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (nejnovější)