VIKMB54 Návrh webu

Filozofická fakulta
jaro 2016
Rozsah
1/1. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Jan Řezáč (přednášející)
PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D. (pomocník)
Garance
PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Kabinet informačních studií a knihovnictví – Ústav české literatury – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Alžběta Šašinková, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Kabinet informačních studií a knihovnictví – Ústav české literatury – Filozofická fakulta
Předpoklady
Studenti by měli do předmětu ideálně přijít s vlastním webovým projektem, který budou iterativně zlepšovat na základě nových znalostí a zkušeností.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Studenti v průběhu semestru pracují na vlastním, nebo přiděleném webovém projektu. Na projektech je možné pracovat ve dvojicích. Průběh práce se vyhodnocuje během celého semestru.
Osnova
  • Strategy Branding Byznys Thinking User Research Content Strategy Content Frameworks Trust Development Visual Design OOUX Prototyping User Testing Website Tweaking Project Management
Výukové metody
Seminář každý týden.
Metody hodnocení
K úspěšnému ukončení předmětu je nezbytná účast na seminářích a závěrečná prezentace výsledků celosemestrální práce na webu.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Poznámka k četnosti výuky: vždy v úterý 15:25-17:00 v Seminární učebně KISKu.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019.