ZUR589u New media and smart services

Fakulta sociálních studií
podzim 2017
Rozsah
1/1/0. 8 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Katalin Fehér (přednášející)
Mgr. Pavel Sedláček (pomocník)
Garance
Tae-Sik Kim, Ph.D.
Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Ing. Bc. Pavlína Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Rozvrh
Po 8:00–9:30 Studio 527
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 0/15
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Smart environments and digital applications are surrounding us. This course provides a case-based introduction to smart technology, new markets and digital hype cycles. Students understand the frameworks and engines of digital transitions preparing their smart projects. The ultimate goal is to share the future ideas of digitalisation for planning their own applications.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je vyučován jednorázově.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2018, podzim 2019.