TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Inquiry-based Science Education Experiments. In Inquiry-based Science Education in Europe: Reflections from the PROFILES Project. Bolte, C., Holbrook, J., Rauch, F. (eds.). Berlin: Freie Universitat Berlin, 2012, s. 212-215. PROFILES.1. ISBN 978-3-00-039403-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inquiry-based Science Education Experiments
Název česky IBSE experimenty
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Berlin, Inquiry-based Science Education in Europe: Reflections from the PROFILES Project. Bolte, C., Holbrook, J., Rauch, F. (eds.), od s. 212-215, 4 s. PROFILES.1. 2012.
Nakladatel Freie Universitat Berlin
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00061038
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-00-039403-4
Klíčová slova česky experimenty; IBSE; science education
Klíčová slova anglicky experiments; IBSE; science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 08:47.
Anotace
Science experiments play a crucial role in science education. Very important students' activity in all four levels of inquiry-based science education (IBSE) is experimenting. The chapter presents research results of taxonomy of IBSE experiments.
Anotace česky
Přírodovědné experimenty hrají zásadní roli v přírodovědném vzdělávání. Velmi důležitou žákovskou aktivitou ve všech čtyřech úrovních badatelsky založené přírodovědné výuky je experimentování. Kapitola prezentuje výsledky výzkumu taxonomie IBSE experimentů.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 02:33