2012
Development of Teachers’ Creativity during the Implementation of PROFILES Modules
TRNOVÁ, Eva a Naděžda KOPECKÁZákladní údaje
Originální název
Development of Teachers’ Creativity during the Implementation of PROFILES Modules
Název česky
Rozvoj učitelské tvořivosti v průběhu zavádění PROFILES modulů
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Naděžda KOPECKÁ (203 Česká republika)
Vydání
Berlin, Inquiry-based Science Education in Europe: Reflections from the PROFILES Project. Bolte, C., Holbrook, J., Rauch, F. (eds.), od s. 100-103, 4 s. PROFILES.1. 2012
Nakladatel
Freie Universitat Berlin
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00061040
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-00-039403-4
Klíčová slova česky
creativity of teacher; IBSE; science education
Klíčová slova anglicky
tvořivost učitele; IBSE; přírodovědné vzdělávání
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 22. 3. 2015 16:19, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Teachers, who participated in the first year of implementation of inquiry based science education (IBSE) modules in the project PROFILES, improved their various professional skills. We have recognised the development of their creativity as a very important part of professional growth. The chapter presents research results of teacher creativity development. Used research method was design-based research.
Česky
Učitelé, kteří se účastnili prvního roku zavádění IBSE modulů, rozvinuli své profesní dovednosti. Zaznamenali jsme rozvoj jejich tvořivosti jako významné součásti profesního rozvoje. Kapitola uvádí výsledky výzkumu učitelské tvořivosti. Výzkumnou metodou byl design-based research.
Návaznosti
266589, interní kód MU |
|