C 2012

Development of Teachers’ Creativity during the Implementation of PROFILES Modules

TRNOVÁ, Eva a Naděžda KOPECKÁ

Základní údaje

Originální název

Development of Teachers’ Creativity during the Implementation of PROFILES Modules

Název česky

Rozvoj učitelské tvořivosti v průběhu zavádění PROFILES modulů

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Naděžda KOPECKÁ (203 Česká republika)

Vydání

Berlin, Inquiry-based Science Education in Europe: Reflections from the PROFILES Project. Bolte, C., Holbrook, J., Rauch, F. (eds.), od s. 100-103, 4 s. PROFILES.1. 2012

Nakladatel

Freie Universitat Berlin

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00061040

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-00-039403-4

Klíčová slova česky

creativity of teacher; IBSE; science education

Klíčová slova anglicky

tvořivost učitele; IBSE; přírodovědné vzdělávání

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 22. 3. 2015 16:19, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

Teachers, who participated in the first year of implementation of inquiry based science education (IBSE) modules in the project PROFILES, improved their various professional skills. We have recognised the development of their creativity as a very important part of professional growth. The chapter presents research results of teacher creativity development. Used research method was design-based research.

Česky

Učitelé, kteří se účastnili prvního roku zavádění IBSE modulů, rozvinuli své profesní dovednosti. Zaznamenali jsme rozvoj jejich tvořivosti jako významné součásti profesního rozvoje. Kapitola uvádí výsledky výzkumu učitelské tvořivosti. Výzkumnou metodou byl design-based research.

Návaznosti

266589, interní kód MU
Název: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce

Přiložené soubory

Poster_Czech_development_of_teachers_creativity_final.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru