Možnosti zkvalitnění výuky na Masarykově univerzitě se zaměřením na potřeby, zájmy a motivaci ...
JABŮREK, Michal, Kateřina BARTOŠOVÁ, Jakub TOMAN a Eva HOLOUBKOVÁ. Možnosti zkvalitnění výuky na Masarykově univerzitě se zaměřením na potřeby, zájmy a motivaci vyučujících. In SOCIÁLNE PROCESY A OSOBNOSŤ 2010 Zborník príspevkov. 2010. ISBN 978-80-89524-01-3. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Možnosti zkvalitnění výuky na Masarykově univerzitě se zaměřením na potřeby, zájmy a motivaci vyučujících |
Název česky | Možnosti zkvalitnění výuky na Masarykově univerzitě se zaměřením na potřeby, zájmy a motivaci vyučujících |
Autoři | JABŮREK, Michal, Kateřina BARTOŠOVÁ, Jakub TOMAN a Eva HOLOUBKOVÁ. |
Vydání | SOCIÁLNE PROCESY A OSOBNOSŤ 2010 Zborník príspevkov, 2010. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
ISBN | 978-80-89524-01-3 |
Změnil | Změnil: Mgr. Michal Jabůrek, Ph.D., učo 167235. Změněno: 4. 12. 2016 15:36. |
Anotace |
---|
Záměrem výzkumného projektu bylo zmapovat potřeby a problémové oblasti vyučujících a nalézt reálné možnosti zkvalitnění výuky na Masarykově univerzitě. Projekt proběhl ve dvou fázích. V kvalitativní fázi bylo provedeno 31 polo-strukturovaných rozhovorů s respondenty z řad vyučujících MU a na základě kvalitativní analýzy byl vytvořen dotazník. V kvantitativní části byli osloveni všichni pedagogičtí pracovníci MU, tj. 2212 osob.Dotazník vyplnilo 489 osob. Výsledkem projektu bylo zmapování spokojenosti s jednotlivými oblastmi pracovního prostředí a jejich důležitosti pro vyučující, rozbor vzájemné souvislosti položek a zjištění postojů vyučujících k navrhovaným změnám. |
Anotace česky |
---|
Záměrem výzkumného projektu bylo zmapovat potřeby a problémové oblasti vyučujících a nalézt reálné možnosti zkvalitnění výuky na Masarykově univerzitě. Projekt proběhl ve dvou fázích. V kvalitativní fázi bylo provedeno 31 polo-strukturovaných rozhovorů s respondenty z řad vyučujících MU a na základě kvalitativní analýzy byl vytvořen dotazník. V kvantitativní části byli osloveni všichni pedagogičtí pracovníci MU, tj. 2212 osob.Dotazník vyplnilo 489 osob. Výsledkem projektu bylo zmapování spokojenosti s jednotlivými oblastmi pracovního prostředí a jejich důležitosti pro vyučující, rozbor vzájemné souvislosti položek a zjištění postojů vyučujících k navrhovaným změnám. |
Anotace anglicky |
---|
The aim of this project was to detect needs and problem areas of treachers and to find real possibilities of improving quality of education at Masaryk s university. In the initial, qualitative, part of this project: 31 interviews with MUNI teachers were accompished and based on qualitative analyses a quatinnairy has been created. In the second, quantitative, part of this study; all teacher (n = 2212) were involved and asked to fil in the quationnairy. 489 respondets answered. As a result we detected problems areas of educational systém at MUNI, teachers content and significance of these areas, we analyzed links between individual items and we also maped teachers attitued towards suggested changes. |
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 18:03