KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. The Teacher's Conception of Project-based Teaching II. New Educational Review. TORUN: WYDAWNICTWO ADAM MARSZALEK, 2010, roč. 21, č. 2, s. 31-41. ISSN 1732-6729.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Teacher's Conception of Project-based Teaching II
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání New Educational Review, TORUN, WYDAWNICTWO ADAM MARSZALEK, 2010, 1732-6729.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Impakt faktor Impact factor: 0.040
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00061143
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
UT WoS 000280429700003
Klíčová slova anglicky project; project-based teaching; project-based method; the teacher's conception of project-based teaching
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2020 15:24.
Anotace
Project-based teaching has recently become a widely used method of teaching in the Czech Republic. Teachers at all educational levels are talking about project-based teaching. But what is it? This paper offers an interpretation of the results of the research into teaching projects at primary schools. There is a definition of project concepts, project-based teaching and the project-based method, and there is a description of the diverse elements that constitute the teacher's conception of project-based teaching. Some of these will be examined in more detail.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 16:17