J 2012

Net generace ve výuce chemie

TRNOVÁ, Eva

Základní údaje

Originální název

Net generace ve výuce chemie

Název česky

Net generace ve výuce chemie

Název anglicky

Net generation in chemistry instruction

Autoři

Vydání

Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2012, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Net generace; výuka chemie

Klíčová slova anglicky

Net generation; chemistry instruction

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2013 17:20, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

Výuka chemie je ovlivňována rozvojem informačních a komunikačních technologií. Vliv IKT se promítá nejenom do nových výukových technologií, ale také do stylu učení současné generace. V článku jsou uvedeny nejvýznamnější rysy Net generace a metody, jak na ně reagovat při výuce chemie. Na základě design-based výzkumu jsme zjistili, že základní rysy net-generace je pro optimální efektivitu výukového procesu nutno akceptovat.

Anglicky

Chemistry instruction is affected by the development of information and communication technologies. Impact of ICT is projected not only to new teaching technologies, but also to the learning style of the current generation. This article lists the most important features of the Net generation and the methods on how to respond to them in teaching chemistry. Based on the design-based research, we found that the it is necessary to accept features of the Net generation for optimal efficiency of educational process.