TRNOVÁ, Eva. Net generace ve výuce chemie. Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: PdF MU, 2012, roč. 137, č. 1, s. 16-19. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Net generace ve výuce chemie
Název česky Net generace ve výuce chemie
Název anglicky Net generation in chemistry instruction
Autoři TRNOVÁ, Eva.
Vydání Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2012, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Net generace; výuka chemie
Klíčová slova anglicky Net generation; chemistry instruction
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 5. 4. 2013 17:20.
Anotace
Výuka chemie je ovlivňována rozvojem informačních a komunikačních technologií. Vliv IKT se promítá nejenom do nových výukových technologií, ale také do stylu učení současné generace. V článku jsou uvedeny nejvýznamnější rysy Net generace a metody, jak na ně reagovat při výuce chemie. Na základě design-based výzkumu jsme zjistili, že základní rysy net-generace je pro optimální efektivitu výukového procesu nutno akceptovat.
Anotace anglicky
Chemistry instruction is affected by the development of information and communication technologies. Impact of ICT is projected not only to new teaching technologies, but also to the learning style of the current generation. This article lists the most important features of the Net generation and the methods on how to respond to them in teaching chemistry. Based on the design-based research, we found that the it is necessary to accept features of the Net generation for optimal efficiency of educational process.
VytisknoutZobrazeno: 14. 6. 2024 19:30