2012
Net generace ve výuce chemie
TRNOVÁ, EvaZákladní údaje
Originální název
Net generace ve výuce chemie
Název česky
Net generace ve výuce chemie
Název anglicky
Net generation in chemistry instruction
Autoři
Vydání
Komenský, odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2012, 0323-0449
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Net generace; výuka chemie
Klíčová slova anglicky
Net generation; chemistry instruction
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2013 17:20, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Výuka chemie je ovlivňována rozvojem informačních a komunikačních technologií. Vliv IKT se promítá nejenom do nových výukových technologií, ale také do stylu učení současné generace. V článku jsou uvedeny nejvýznamnější rysy Net generace a metody, jak na ně reagovat při výuce chemie. Na základě design-based výzkumu jsme zjistili, že základní rysy net-generace je pro optimální efektivitu výukového procesu nutno akceptovat.
Anglicky
Chemistry instruction is affected by the development of information and communication technologies. Impact of ICT is projected not only to new teaching technologies, but also to the learning style of the current generation. This article lists the most important features of the Net generation and the methods on how to respond to them in teaching chemistry. Based on the design-based research, we found that the it is necessary to accept features of the Net generation for optimal efficiency of educational process.