k 2012

Úloha školního psychologa v procesech organizačního učení

LAZAROVÁ, Bohumíra, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Martin SEDLÁČEK et. al.

Základní údaje

Originální název

Úloha školního psychologa v procesech organizačního učení

Název anglicky

Role of school psychologists in the processes of organizational learning

Autoři

LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí), Milan POL (203 Česká republika, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Mezinárodná vedecká konferencia Ďuričove dni, Bratislava, 5.-6. října 2012, 2012

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/12:00057632

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

organizační učení; školní psychologie; škola; školní management

Klíčová slova anglicky

organizational learning; school psychology; school; school management

Štítky

Změněno: 7. 4. 2013 19:34, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

Autoři věnují pozornost pojmu a definicím organizačního učení, popisují proces organizačního učení dle vybraných teorií. Představují vybrané výsledky výzkumu zaměřeného na řízení organizačního učení ve školách. Aplikují poznatky na práci školních psychologů, zdůrazňují jeho roli v procesech organizačního učení.

Anglicky

The authors pay attention to the notion and definitions of Organizational learning, its processes according to selected authors. They present selected results of their research focused on the management of organizational learning in schools. They emphasisis the role of school psychologists in processes of organizational learning in schools.

Návaznosti

GAP407/10/1197, projekt VaV
Název: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole