C 2012

Participation as an Indicator of Inclusion

PANČOCHA, Karel

Základní údaje

Originální název

Participation as an Indicator of Inclusion

Název česky

Participace jako indikátor inkluze

Autoři

PANČOCHA, Karel (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Eisenstadt, ph publico impulse aus wissenschaft und forschung. schriften der pädagogischen hochschule burgenland. od s. 71-74, 4 s. 2012

Nakladatel

PH Burgerland

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00061228

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-85253-456-5

Klíčová slova anglicky

participation; inclusion; disability

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 18. 3. 2013 09:40, PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.

Anotace

V originále

Participation is used worldwide in many disciplines as a key indicator of inclusion. It can be a useful tool to measure the outcomes of programs focused on supporting inclusive practices in schools, workplace and other areas of social life of people with disabilities. This chapter presents the changes leading to a more inclusive Czech society and presents the concept of participation as one way of understanding and measuring inclusion based on the International Classification of Functioning, Disability and Health.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání