PANČOCHA, Karel. Participation as an Indicator of Inclusion. In ph publico impulse aus wissenschaft und forschung. schriften der pädagogischen hochschule burgenland. Eisenstadt: PH Burgerland, 2012, s. 71-74. ISBN 978-3-85253-456-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Participation as an Indicator of Inclusion
Název česky Participace jako indikátor inkluze
Autoři PANČOCHA, Karel (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Eisenstadt, ph publico impulse aus wissenschaft und forschung. schriften der pädagogischen hochschule burgenland. od s. 71-74, 4 s. 2012.
Nakladatel PH Burgerland
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00061228
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-85253-456-5
Klíčová slova anglicky participation; inclusion; disability
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 18. 3. 2013 09:40.
Anotace
Participation is used worldwide in many disciplines as a key indicator of inclusion. It can be a useful tool to measure the outcomes of programs focused on supporting inclusive practices in schools, workplace and other areas of social life of people with disabilities. This chapter presents the changes leading to a more inclusive Czech society and presents the concept of participation as one way of understanding and measuring inclusion based on the International Classification of Functioning, Disability and Health.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 15. 6. 2024 17:39