2012
Kvalita a výkonnost podniků v cestovním ruchu - komparace s podniky potravinářského průmyslu
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Kvalita a výkonnost podniků v cestovním ruchu - komparace s podniky potravinářského průmyslu
Název česky
Kvalita a výkonnost podniků v cestovním ruchu - komparace s podniky potravinářského průmyslu
Název anglicky
The quality and performance of enterprises in tourism – the comparison with enterprises from food industry
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Czech Hospitality and Tourism Papers. Hotelnictví, lázeňství, turismus, Praha, Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2012, 1801-1535
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/12:00061326
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky
kvalita; výkonnost; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky
quality; performance; tourism
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 10. 2012 12:18, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Předmětem článku je kvalita a výkonnost podniků v cestovním ruchu. Cílem článku je analyzovat kvalitu a výkonnost podniků v cestovním ruchu a komparovat ji s kvalitou a výkonností podniků v jiných odvětvích, v tomto případě v potravinářském průmyslu. Dílčím cílem článku je identifikace odchylek a naznačení příčin těchto odchylek tak, aby bylo možné identifikovat specifika podniků v cestovním ruchu s ohledem na kvalitu a výkonnost. To by mělo následně umožnit managementu lépe zacílit nástroje řízení a zvýšit výkonnost podniků v oblasti cestovního ruchu.
Anglicky
Subject of this paper is the quality and performance of enterprises in tourism. This article aims to analyze quality and business performance in tourism and with it to compare the quality and performance of enterprises in other sectors, in this case in the food industry. The partial aim of the article is to identify deviations and suggest the causes of these variations in order to identify specific companies in the tourism in terms of quality and performance. This would then enable management to better target management tools and improve business performance in the tourism area.