J 2012

Kvalita a výkonnost podniků v cestovním ruchu - komparace s podniky potravinářského průmyslu

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Kvalita a výkonnost podniků v cestovním ruchu - komparace s podniky potravinářského průmyslu

Název česky

Kvalita a výkonnost podniků v cestovním ruchu - komparace s podniky potravinářského průmyslu

Název anglicky

The quality and performance of enterprises in tourism – the comparison with enterprises from food industry

Autoři

SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Czech Hospitality and Tourism Papers. Hotelnictví, lázeňství, turismus, Praha, Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2012, 1801-1535

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/12:00061326

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova česky

kvalita; výkonnost; cestovní ruch

Klíčová slova anglicky

quality; performance; tourism

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 17. 10. 2012 12:18, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Předmětem článku je kvalita a výkonnost podniků v cestovním ruchu. Cílem článku je analyzovat kvalitu a výkonnost podniků v cestovním ruchu a komparovat ji s kvalitou a výkonností podniků v jiných odvětvích, v tomto případě v potravinářském průmyslu. Dílčím cílem článku je identifikace odchylek a naznačení příčin těchto odchylek tak, aby bylo možné identifikovat specifika podniků v cestovním ruchu s ohledem na kvalitu a výkonnost. To by mělo následně umožnit managementu lépe zacílit nástroje řízení a zvýšit výkonnost podniků v oblasti cestovního ruchu.

Anglicky

Subject of this paper is the quality and performance of enterprises in tourism. This article aims to analyze quality and business performance in tourism and with it to compare the quality and performance of enterprises in other sectors, in this case in the food industry. The partial aim of the article is to identify deviations and suggest the causes of these variations in order to identify specific companies in the tourism in terms of quality and performance. This would then enable management to better target management tools and improve business performance in the tourism area.

Přiložené soubory