B 2012

Poruchy autistického spektra v kontextu české psychopedie

BAZALOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Poruchy autistického spektra v kontextu české psychopedie

Název anglicky

Autism Spectrum Disorders in the Context of the Czech Psychopedia

Autoři

BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, 279 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00061423

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5930-6

Klíčová slova česky

porucha autistického spektra; autismus; psychopedie; mentální postižení; diagnostika; edukace; inkluze; intervence; Česká republika; zahraničí

Klíčová slova anglicky

autism spectrum disorder; autism; psychopeadia; intellectual disability; diagnostics; education; inclusion; intervention; the Czech Republic; foreign countries

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 5. 2017 15:01, Bc. Jiří Hotárek

Anotace

V originále

Publikace shrnuje dostupné informace z české a zahraniční literatury a z výzkumu z oblasti problematiky poruch autistického spektra, které jsou zpracovány v kontextu současné české psychopedie. Cílem knihy je podat ucelené informace o problematice PAS, aby si čtenář sám mohl zodpovědět otázku, v jakém rozsahu by měla být problematika vnímána v kontextu psychopedie. Knihu využijí rodiče dětí s PAS, pedagogové, odborníci z nejrůznějších oborů, studenti speciální, sociální pedagogiky a psychologie. Publikace je rozčleněna do čtyř kapitol, ve kterých jsou teoretické poznatky proloženy výsledky výzkumných šetření.

Anglicky

The book covers a wide range of topics concerning autism spectrum disorders. Both theory and research results are presented. The topic of autism spectrum disorders is given into the context with the way students with intellectual disabilities are educated in the Czech Republic. The aim of the work is to provide background information about the autism spectrum in both Czech and international contexts. Provided information should help parents of children with ASDs, teachers, specialists from different fields, special education students, social pedagogy students, students of psychology. The book is divided into four chapters, which combine theory and research results.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

Poruchy_autistickeho_spektra_obsah.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru