2012
Poruchy autistického spektra v kontextu české psychopedie
BAZALOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
Poruchy autistického spektra v kontextu české psychopedie
Název anglicky
Autism Spectrum Disorders in the Context of the Czech Psychopedia
Autoři
BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 279 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00061423
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5930-6
Klíčová slova česky
porucha autistického spektra; autismus; psychopedie; mentální postižení; diagnostika; edukace; inkluze; intervence; Česká republika; zahraničí
Klíčová slova anglicky
autism spectrum disorder; autism; psychopeadia; intellectual disability; diagnostics; education; inclusion; intervention; the Czech Republic; foreign countries
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 5. 2017 15:01, Bc. Jiří Hotárek
V originále
Publikace shrnuje dostupné informace z české a zahraniční literatury a z výzkumu z oblasti problematiky poruch autistického spektra, které jsou zpracovány v kontextu současné české psychopedie. Cílem knihy je podat ucelené informace o problematice PAS, aby si čtenář sám mohl zodpovědět otázku, v jakém rozsahu by měla být problematika vnímána v kontextu psychopedie. Knihu využijí rodiče dětí s PAS, pedagogové, odborníci z nejrůznějších oborů, studenti speciální, sociální pedagogiky a psychologie. Publikace je rozčleněna do čtyř kapitol, ve kterých jsou teoretické poznatky proloženy výsledky výzkumných šetření.
Anglicky
The book covers a wide range of topics concerning autism spectrum disorders. Both theory and research results are presented. The topic of autism spectrum disorders is given into the context with the way students with intellectual disabilities are educated in the Czech Republic. The aim of the work is to provide background information about the autism spectrum in both Czech and international contexts. Provided information should help parents of children with ASDs, teachers, specialists from different fields, special education students, social pedagogy students, students of psychology. The book is divided into four chapters, which combine theory and research results.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|