C 2012

Autoevaluace škol - z čeho vychází a co nabízí

POL, Milan

Základní údaje

Originální název

Autoevaluace škol - z čeho vychází a co nabízí

Název anglicky

School self-evaluation - what it comes from and what it offers

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Praha, Školy na cestě ke kvalitě : systém podpory autoevaluace škol v ČR, od s. 13-18, 6 s. 2012

Nakladatel

Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/12:00061492

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-87652-47-3

Klíčová slova anglicky

school; self-evaluation; school leadership; school management

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 7. 4. 2013 13:57, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

Text prezentuje autoevaluaci v souvislostech diskurzů obecného managementu, organizačního učení a demokracie ve škole. Ukazuje také na některé vztahy autoevaluace a rozvoje kultury školy a všímá si autoevaluace i jako změny svého druhu. Opírá se přitom o stávající teorie a výzkumy k tématu.

Anglicky

The text presents school self-evaluation in relation to discourses of general management, organizational learning and democracy at schools. It also points at some relations of school self-evaluation and school culture development, and also, it deals with self-evaluation as a change of itself. The text is based on relevant current theories and research.