2012
Autoevaluace škol - z čeho vychází a co nabízí
POL, MilanZákladní údaje
Originální název
Autoevaluace škol - z čeho vychází a co nabízí
Název anglicky
School self-evaluation - what it comes from and what it offers
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Praha, Školy na cestě ke kvalitě : systém podpory autoevaluace škol v ČR, od s. 13-18, 6 s. 2012
Nakladatel
Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/12:00061492
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-87652-47-3
Klíčová slova anglicky
school; self-evaluation; school leadership; school management
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 7. 4. 2013 13:57, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Text prezentuje autoevaluaci v souvislostech diskurzů obecného managementu, organizačního učení a demokracie ve škole. Ukazuje také na některé vztahy autoevaluace a rozvoje kultury školy a všímá si autoevaluace i jako změny svého druhu. Opírá se přitom o stávající teorie a výzkumy k tématu.
Anglicky
The text presents school self-evaluation in relation to discourses of general management, organizational learning and democracy at schools. It also points at some relations of school self-evaluation and school culture development, and also, it deals with self-evaluation as a change of itself. The text is based on relevant current theories and research.